Η προοπτική μιας μαζικής ανάκαμψης της τουριστικής δραστηριότητας βρίσκεται στην κορυφή του μυαλού κάθε ταξιδιωτικού marketer.

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία Big Day πραγματοποίησε έρευνα στοχεύοντας να μετρήσει τα κίνητρα, τις ανησυχίες και τις προσδοκίες τους των ταξιδιωτών.Αυτά θα παρέχουν σημαντικότατες πληροφορίες για το σχεδιασμό και την εκτέλεση καμπανιών ταξιδιωτικού μάρκετινγκ.

1.     Τα ταξίδια εκδίκησης είναι πραγματικότητα

Οι Αμερικανοί είναι έτοιμοι να αντισταθμίσουν τον χαμένο χρόνο, με πάνω από το 42% των ερωτηθέντων να θέλουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες συγκριτικά με πριν την πανδημία. Πάνω από το 40% λένε ότι είναι πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν τώρα από ό, τι πριν από το lockdoown. Ένα άλλο 34% είναι εξίσου πρόθυμοι όπως και πριν να ταξιδέψουν.

Συμβουλή : Με περισσότερους ανθρώπους πιο πρόθυμους να κάνουν περισσότερα ταξίδια, τώρα είναι η ώρα να βρεθείτε μπροστά στους πιθανούς πελάτες σας. Μην περιμένετε την ανάκαμψη. Δημιουργήστε τη, διασφαλίζοντας ότι το brand σας και το μάρκετινγκ σας είναι τόσο ελκυστικά όσο οι προορισμοί που προωθούν.

2. Νέες ευκαιρίες

Οι ταξιδιωτικές φυσαλίδες είναι καταδικασμένες. Περισσότερο από το 45% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι πρόκειται να ταξιδέψουν σε έναν καινούργιο προορισμό για το επόμενο ταξίδι τους.

Συμβουλή: Απευθυνθείτε σε νέες γεωγραφικές περιοχές και τμήματα. Και αν η βασική αγορά σας βρίσκεται σε τέλμα, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να εστιάσετε σε αναβαθμίσεις του τουριστικού σας προϊόντος, ή διαφορετικά πακέτα και υπηρεσίες.

3.     H νέα προοπτική στα οικογενειακά ταξίδια

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η επιθυμία να επισκεφθεί κανείς την οικογένεια και τους φίλους για πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο ήταν στην κορυφή της λίστας των κινήτρων για ταξίδια (40%). Περίπου το 30% των ερωτηθέντων είχαν περισσότερο κίνητρο να βιώσουν νέους πολιτισμούς ή να περιπλανηθούν σε αυτούς.

Συμβουλή: Αυτή είναι μια υπέροχη στιγμή για να τοποθετηθείτε ως προορισμός για οικογενειακές ή ομαδικές συναντήσεις. Αναζητήστε τρόπους για να αναβαθμίσετε τις πτυχές μέσα και γύρω από τον προορισμό που ικανοποιούν εκείνους που αναζητούν κάτι νέο και διαφορετικό.

4. Η κράτηση είναι μόνο η αρχή

Είναι δελεαστικό να επικεντρωθούμε στην πώληση του ονείρου του ταξιδιού. Ωστόσο οι Αμερικανοί λένε ότι παίρνουν εξίσου χαρά από τις λεπτομέρειες. Πάνω από το 65% των ερωτηθέντων προτιμούν πραγματικά τη φάση σχεδιασμού και έρευνας των ταξιδιών σε σύγκριση με το 35% περίπου που απολαμβάνουν περισσότερο την ονειροπόληση της απόδραση.

Συμβουλή: Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να παρέχετε αξία με τη μορφή πληροφοριών. Αναζητήστε τρόπους για follow up με τους πελάτες σας παρέχοντας σημαντικές συμβουλές και πληροφορίες που θα βοηθήσουν στη διαδικασία ανακάλυψης τους.

5. Διαφάνεια περί υγιεινής πέρα από τα βασικά

Όπως θα περίμενε κανείς, η κορυφαία προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες είναι οι κανονισμοί που επιβάλλονται από τις κυβερνήσεις (53%). Ο επόμενος μεγαλύτερος παράγοντας είναι το ποσοστό εμβολιασμού του πληθυσμού προορισμού. Πάνω από το 45% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θα λάβουν υπόψη αυτές τις πληροφορίες.

Είναι ενδιαφέρον ότι πάνω από το 23% των ερωτηθέντων θέλουν να μάθουν για την ποιότητα των υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης εντός και γύρω από τον προορισμό.

Συμβουλή : Η διαβεβαίωση πρέπει να είναι ένα νέο σημείο εστίασης για τους ταξιδιωτικούς marketers. Και αυτό σημαίνει να ξεπεράσουμε τα πρωτόκολλα καθαρισμού. Οι ταξιδιώτες εκφράζουν την επιθυμία τους να γνωρίζουν ολόκληρο το σύστημα υγείας και ασφάλειας. Κοιτάξτε τα κανάλια μάρκετινγκ και βρείτε τρόπους για να ενσωματώσετε σχετικές  πληροφορίες. Η διαφάνεια και η ισορροπία είναι καθοριστικής σημασίας, καθώς η επιθυμία για πληροφορίες περί υγειονομικής περίθαλψης είναι πιθανό να αυξηθεί.