Σε δύο βασικούς άξονες, με στόχο τον περιορισμό των απωλειών για τον ελληνικό τουρισμό εξαιτίας του κορωνοϊού, αναμένεται να κινηθούν οι προτάσεις του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, ενόψει του Eurogroup της 16ης Μαρτίου, στο οποίο αναμένεται το οικονομικό επιτελείο να διασφαλίσει τον απαραίτητο δημοσιονομικό χώρο που θα επιτρέψει τη λήψη μέτρων για όσους πλήττονται από την εξάπλωση του ιού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι προτάσεις του υπουργείου Τουρισμού θα κινηθούν αφενός στην κατεύθυνση τόνωσης της ζήτησης σε ευρωπαϊκό επίπεδο και αφετέρου στην κατεύθυνση στη στήριξη της αεροπορικής διασύνδεσης της Ελλάδας με άλλες χώρες.

Μάλιστα, η συνδεσιμότητα της χώρας χαρακτηρίζεται ως ένα ιδιαίτερα κρίσιμο θέμα, με δεδομένο ότι η μία μετά την άλλη οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες προχωρούν σε μείωση των δρομολογίων τους και καθήλωση των αεροσκαφών τους, σε μία προσπάθεια να μετριάσουν τις ζημιές που έχουν προκληθεί από την εξάπλωση του κορωνοϊού.

Μέχρι στιγμής, πάντως, δεν έχει υπάρξει κάποια ακύρωση αεροπορικών συνδέσεων σε ελληνικούς προορισμούς, ωστόσο, από τη στιγμή που η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί εξαιτίας του κορωνοϊού, μεταβάλλεται από μέρα σε μέρα, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι ο προγραμματισμός των αεροπορικών εταιρειών θα τροποποιηθεί, εξαιτίας του ντόμινο που προκαλείται.

Ισχυρό το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Deutsche Welle, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο Βερολίνο όπου συναντήθηκε τόσο με τουριστικούς παράγοντες όσο και με της εκπροσώπους της κυβέρνησης, ο Χάρης Θεοχάρης αναφερόμενος στο ζήτημα του κορωνοϊού και τις επιπτώσεις του στον τουρισμό εκτίμησε ότι η πλειονότητα αυτών που θέλουν να ταξιδέψουν φέτος σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τα σχέδια τους, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι « υπάρχει, σε γενικές γραμμές, κάποια επιφυλακτικότητα του κόσμου να ταξιδέψει, η οποία όμως δεν είναι γενικευμένη».

Και κατέληξε: «Δεν υπάρχει κανένας φόβος και κανένας λόγος ανησυχίας για τη χώρα μας, δεν μου έθεσε κανένας κάποιο τέτοιο ζήτημα ή κάποια αμφιβολία», εκφράζοντας τη σιγουριά ότι η δυναμική του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι ισχυρή.