Την ίδια στιγμή που ολόκληρη η Θεσσαλία και ειδικά ο Βόλος μετρούν ξανά τις βαριές πληγές τους από το δεύτερο πλήγμα της κακοκαιρίας, η κυβέρνηση προχωρά ακάθεκτη στην πώληση του Οργανισμού Λιμένα Βόλου σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αυτό φανερώνει η σημερινή ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ για την αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών για την εξαγορά του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένα Βόλου.
Την ίδια στιγμή που στην Ευρώπη το 93% των λιμένων παραμένουν υπό δημόσιο έλεγχο με τις διοικήσεις τους κατά κύριο λόγο, σύμφωνα με μελέτη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Λιμένων, να επιδιώκουν στόχους που συνδέονται με το δημόσιο συμφέρον, η κυβέρνηση παραδίδει το λιμάνι σε κερδοσκοπικά συμφέροντα.
Την ίδια στιγμή που η ενίσχυση της τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης και της απασχόλησης αποτελούν προτεραιότητα για τα δημόσια λιμάνια της Ευρώπης, η κυβέρνηση δεν υποχρεώνει τους ιδιώτες να προχωρήσουν σε καμία επένδυση στο λιμάνι του Βόλου.
Προβληματισμό επίσης δημιουργεί το περιεχόμενο της ανακοίνωσης του ΤΑΙΠΕΔ καθώς λόγοι διαφάνειας επιβάλλουν την ανακοίνωση του συνόλου των προσφορών και όχι μόνο του προτιμητέου επενδυτή. Η προσφορά που ανακοινώθηκε είναι εξαιρετικά χαμηλή και δεν αποτυπώνει την πραγματική αξία του λιμανιού με βάση τις αναπτυξιακές προοπτικές του. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι αυτή η προσφορά (50 εκ. η μέγιστη από τον Οργανισμό Λιμένα Θεσσαλονίκης/ ΟΛΘ) είναι χαμηλότερη από τις ήδη χαμηλές προσφορές που κατατέθηκαν για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας (84 εκατ.) και του Ηρακλείου (80 εκατ). Το γεγονός δε ότι η μέγιστη προσφορά κατατέθηκε από τον ΟΛΘ δημιουργεί ανησυχίες για τη δημιουργία μονοπωλιακών καταστάσεων στη λιμενική αγορά της ευρύτερης περιοχής. Επισημαίνεται δε ότι ο ΟΛΘ, όχι μόνο αύξησε σημαντικά τα τέλη ελλιμενισμού στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης αλλά έχει καθυστερήσει στην υλοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων. Η αντίθεση μας στην πώληση του Οργανισμού Λιμένα Βόλου είναι σαφής, κάθετη και διαχρονική. Ειδικά όμως μετά τις καταστροφικές νεροποντές που έπληξαν τη Μαγνησία, το λιμάνι αλλά και ολόκληρη τη Θεσσαλία, θα πρέπει η κυβέρνηση να ακυρώσει το διαγωνισμό. Η ανασυγκρότηση της οικονομίας της Μαγνησίας και ολόκληρης της Περιφέρειας Θεσσαλίας και η επαναδόμηση του χώρου μετά τα καταστροφικά πλημμυρικά φαινόμενα, επιβάλλουν το μοναδικό περιφερειακό λιμάνι της περιοχής, να λειτουργήσει υπό δημόσιο έλεγχο ως μοχλός ανάπτυξης και ανόρθωσης της οικονομίας