Η κυβέρνηση αντί να ασχολείται με τη χάραξη μιας εθνικής αναπτυξιακής στρατηγικής για τον τουρισμό που θα τον κάνει βιώσιμο, ανθεκτικό και δίκαιο ασχολείται με το πως θα ξεπουλήσει το μεγάλο κεφάλαιο του ελληνικού τουρισμού δήλωσε από το βήμα της βουλής η τομεάρχης Τουρισμού της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κατερίνα Νοτοπούλου.

“Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού με αφορμή τη χθεσινή παγκόσμια ημέρα για τον Τουρισμό με θέμα «Επανεξετάζοντας τον Τουρισμό» , έδωσε τις κατευθυντήριες γραμμές για την ενδυνάμωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των Κοινοτήτων ως μέσα για το μετασχηματισμό του τουρισμού ώστε να γίνει ανθεκτικός και βιώσιμος” δήλωσε. Ωστόσο, στη χώρα μας, η κυβέρνηση Μητσοτάκη όχι μόνο δεν αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα για ριζική αλλαγή του τουριστικού μας μοντέλου ανάπτυξης αλλά έχει αφήσει τον τουρισμό στον αυτόματο πιλότο.

Μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο για τις δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών, η Κ. Νοτοπούλου παρέθεσε στοιχεία κόλαφο από την Εργάνη που αφορούν στην απασχόληση στον τουρισμό που καταδεικνύουν το χειρότερο ισοζύγιο προσλήψεων απασχολήσεων την τελευταία 20ετία, με απώλεια 32 χιλιάδων θέσεων εργασίας εκ των οποίων το 75% στην εστίαση και τα καταλύματα όπως είπε. Παρόλα αυτά, ο Υπουργός Τουρισμού επιμένει σε φιέστες για το success story του τουρισμού.

Τσακίζετε κάθε μέρα τον ελληνικό τουρισμό, τσακίσατε τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα τόνισε.

Για το Ναυάγιο της Ζακύνθου

Σε κάθε νομοσχέδιο, η κυβέρνηση φέρνει και μια τροπολογία για το Ναυάγιο της Ζακύνθου δήλωσε η Κ. Νοτοπούλου, προκειμένου να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα συμφέροντα. Κατά παρέκκλιση της εθνικής νομοθεσίας, κατά παρέκκλιση της κοινοτικής οδηγίας δήθεν για καλό όπως είπε. Η τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έκανε λόγο για όργιο απευθείας αναθέσεων και συγκάλυψη εκ των υστέρων των αναθέσεων και των εργολαβιών. 

«Πάλι για το καλό του Ναυαγίου θα πρέπει να συμβασιοποιηθούν οι απευθείας αναθέσεις έργων και μελετών κατά παρέκκλιση; Πως αξιοποιήθηκαν οι μεταμεσονύκτιες, προηγούμενες τροπολογίες σας; Γιατί καρατομήθηκε εν μία νυκτί η πρώην Προέδρος της Επιτροπής; Που είναι τα Πρακτικά των συνεδριάσεων της Επιτροπής που επανειλημμένα σας έχουμε ζητήσει στο πλαίσιο κοινοβουλευτικού ελέγχου;».  

Αναφέρθηκε ακόμη στο βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών το οποίο όπως είπε, ήρθε να επιβεβαιώσει αυτό που τόσα χρόνια φωνάζουν όσοι αντιστάθηκαν και η ΝΔ τους βγάζει τρελούς! Το βούλευμα το οποίο παραπέμπει τους οι επτά συντελεστές του συμβολαίου της αγοραπωλησίας στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών με περισσότερες κατηγορίες από όσες τους είχε απαγγείλει το προηγούμενο βούλευμα, αποδεικνύει την απάτη δήλωσε.

Για τις μαρίνες

Η κυβέρνηση βρίσκεται σε πανικό γιατί καταλαβαίνει ότι ο λαός της δείχνει την πόρτα εξόδου δήλωσε η Κατερίνα Νοτοπούλου σχετικά με την τροπολογία που αφορά στις μαρίνες τονίζοντας ότι μοναδικός σκοπός της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι να ιδιωτικοποιήσει ότι προλαβαίνει. Δεν έχει καμία πρόθεση για ενιαία στρατηγική και αξιοποίησή τους προς όφελος του ελληνικού τουρισμού.

Συγκοινωνίες

Σχετικά με το άρθρο 2 του παρόντος νομοσχεδίου, η τομεάρχης Τουρισμού της Κ.Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κ. Νοτοπούλου επανέλαβε σε έντονο ύφος όσα υποστήριξε και χθες κατά τη συνεδρίαση της διαρκούς επιτροπής παραγωγής και εμπορίου από την οποία απουσίαζε ο κ. Κικίλιας. Ότι διευρύνεται το έργο του ΚΤΕΛ, εις βάρος των τουριστικών λεωφορείων, πρακτορείων και γραφείων, φωτογραφικά και απροκάλυπτα. Με το νομοσχέδιο αυτό, η κυβέρνηση οδηγεί συνειδητά σε εξαφάνιση τον κλάδο των τουριστικών πρακτορείων, λεωφορείων και γραφείων, τους ιδιοκτήτες και τους εργαζόμενους σε αυτά. Αγνοεί τους επαγγελματίες του κλάδου, δεν ακούει την αγωνία τους.

Σιδηροδρομικός τομέας

Εδώ και τριάμισι χρόνια η κυβέρνηση δεν έκανε τίποτα για τις τουριστικές σιδηροδρομικές γραμμές τόνισε η τομεάρχης Τουρισμού, όπως και για τη Σιδηροδρομική Εγνατία και τη σύνδεση της Ελλάδας με τις γειτονικές χώρες. Πάγωσε το κέντρο Logistics στο Γκόνου, δεν έκανε καμία ενέργεια για το δυτικό προαστιακό, ακυρωσε δρομολογημένες και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση μελέτες για αναβάθμιση σιδηροδρομικής και οδικής σύνδεσης του λιμανιού και πάγωσε η επέκταση του 6ου προβλήτα.

Το νομοσχέδιο αυτό είπε κλείνοντας, είναι ενδεικτικό του τρόπου που νομοθετεί η κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Νομοθέτηση απευθείας αναθέσεων κατά παρέκκλιση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Δείτε την ομιλία στον παρακάτω σύνδεσμο: