Εξωτικά τοπία, ιδιαίτερη γαστρονομία, πολιτισμός, μαγικές παραλίες και ένας φιλόξενος λαός, είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που συνθέτουν το μοναδικό μωσαϊκό της Ταϊλάνδη, το οποίο οι άνθρωποι του τουρισμού θέλουν να υπενθυμίσουν στον κόσμο, επανασυστήνοντας τον προορισμό στην μετά-covid εποχή.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας τα στελέχη του Ταϊλανδικού Οργανισμού Τουρισμού πραγματοποίησαν εκδήλωση στην Αθήνα παρουσιάζοντας όλους τους λόγους για τους οποίους αξίζει κανείς να επισκεφθεί τη χώρα τους και να ζήσει την εμπειρία του ταξιδιού.

 Έχοντας χάσει τη μεγαλύτερη αγορά-τροφοδότη, την Κίνα (που παραμένει ακόμη κλειστή), η οποία κάλυπτε σχεδόν το ένα τρίτο του εισερχόμενου τουρισμού στην Ταϊλάνδη, η χώρα έστρεψε το βλέμμα της και σε νέες αγορές όπως η Μαλαισία, η Ινδία, η Σιγκαπούρη, η Ινδονησία, οι Φιλιππίνες αλλά και στην Ευρώπη, όπως ανέφερε ο διοικητής του Ταϊλανδικού Οργανισμού Τουρισμού Yuthasak Supasorn. Εκτός από τους Κινέζους ταξιδιώτες, μεγάλο μέρος των τουριστών που ταξίδευαν έως το 2019 στην Ταϊλάνδη προερχόταν από τις ΗΠΑ και από την Ευρώπη (με κύριες χώρες προέλευσης την Ιταλία, την Γαλλία και την Γερμανία).

 Οι Έλληνες τουρίστες στην Ταϊλάνδη το 2019 άγγιζαν περίπου τους 15.000, ενώ φέτος, από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα, έφτασαν περίπου στους 3.000.

 Συνολικά η Ταϊλάνδη υποδέχτηκε το 2019 περίπου 40 εκατομμύρια τουρίστες, εκ των οποίων σχεδόν 7 εκατ. επισκέπτες προήλθαν από την Ευρώπη. Σήμερα, μετά το «άνοιγμα της χώρας» η αγορά έχει επανακάμψει κατά 50% και ο στόχος για το 2023 είναι να φτάσει το 80% των προ πανδημίας επιπέδων.

 «Είναι μια σημαδιακή μέρα η παρουσία του Ταϊλανδικού Οργανισμού Τουρισμού στην Ελλάδα, γιατί συμπίπτει με την επέτειο από την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας το 2006», ανέφερε η Ολυμπία Αναστασοπούλου, γενική γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού. «Επιβεβαιώθηκαν οι ιστορικοί δεσμοί μεταξύ των δυο χωρών. Τα στελέχη του Οργανισμού Τουρισμού ήθελαν να μας παρουσιάσουν τη στρατηγική τους για την επόμενη μέρα του τουρισμού. Βρήκαμε πολλά πεδία συνεργασίας, ειδικά στον χώρο του θεματικού τουρισμού, όπως ο πολιτιστικός, γαστρονομικός και θαλάσσιος τουρισμός», πρόσθεσε.

Η ίδια τόνισε ότι στο πλάνο του υπουργείου εντάσσονται οι προσπάθειες για απευθείας αεροπορική σύνδεση και τη διευκόλυνση των ταξιδιωτών για την έκδοση βίζας.

Ο διοικητής του Ταϋλανδικού Οργανισμού Τουρισμού Yuthasak Supasorn σημείωσε ότι οι ταξιδιώτες που έρχονται από την Ταϊλάνδη στην Ελλάδα είναι κυρίως άτομα άνω των 40 ετών και ένα από τα πράγματα που αγαπούν, κυρίως, είναι τα ψώνια. Στους top προορισμούς που επιλέγουν, την πρώτη θέση κατέχει η Σαντορίνη.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην Ελλάδα, ο διοικητής του Ταϊλανδικού Οργανισμού Τουρισμού Yuthasak Supasorn πραγματοποίησε συνάντηση με την υφυπουργό Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, η οποία ανέφερε ότι η Ελλάδα και η Ταϊλάνδη συνεργάζονται τόσο στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού όσο και του μνημονίου κατανόησης μεταξύ των δύο χωρών. Όπως επεσήμανε η κ. Ζαχαράκη, στόχος του υπουργείου είναι η αύξηση των τουριστικών ροών και η σύνταξη action plan για δράσεις περαιτέρω τουριστικής προβολής, εστιάζοντας στον πολιτισμό, τον θαλάσσιο τουρισμό, τον τουρισμό υγείας και ευεξίας και την βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ