Νέες τάσεις, αλλά και χαμηλότερες τιμές στα αεροπορικά ταξίδια αποκαλύπτει η Scyscanner με την έκθεσή της με τίτλο «Skyscanner Horizons».

Η συγκεκριμένη έκθεση της Scyscanner αφορά τις αναδυόμενες ταξιδιωτικές συμπεριφορές, καθώς -όπως τονίζεται- ο κόσμος ανοίγει ξανά, ενώ τα δεδομένα της έρευνας προκύπτουν από 24.000 καταναλωτές σε οκτώ χώρες, καθώς και εκτεταμένα παγκόσμια δεδομένα αναζήτησης, αναδεικνύοντας έτσι τις δυνατότητες ανάπτυξης για τον κλάδο των αερομεταφορών.

Από τα ευρήματα προκύπτουν πως:

  • Οι προσφορές χαμηλών τιμών αποτελούν το κορυφαίο ταξιδιωτικό κίνητρο για την ενθάρρυνση των ατόμων να κλείσουν ένα ταξίδι.
  • Η εμπιστοσύνη και η ψυχική ηρεμία είναι πρωταρχικής σημασίας, καθώς το 58% των ταξιδιωτών παγκοσμίως προτιμούν μεγαλύτερη ευελιξία εισιτηρίων.
  • Οι λαοί που ηγούνται του τομέα των αεροπορικών μετακινήσεων είναι οι Βραζιλιάνοι, οι Αμερικανοί και οι Αυστραλοί, καθώς είναι πιο ανοιχτοί στον να δοκιμάσουν νέα πράγματα για το 2022.
  • Οι λόγοι που οι ταξιδιώτες δεν επιλέγουν
  • Οι κορυφαίες μη εξυπηρετούμενες συνδέσεις στον κόσμο είναι ένας συνδυασμός προορισμών αναψυχής, μεγάλων αποστάσεων και ταξιδιών VFR (Visiting friends and relatives).
  • Το Μάντσεστερ είναι το αεροδρόμιο με τις περισσότερες μη εξυπηρετούμενες συνδέσεις, όπου η ζήτηση των ταξιδιωτών για νέες απευθείας συνδέσεις να είναι πολύ υψηλή.
  • Το Μπαλί είναι ο κορυφαίος μη εξυπηρετούμενος προορισμός, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητήσουν ονειρικούς προορισμούς για το επόμενο ταξίδι τους.

Τα ευρήματα της έκθεσης της Scyscanner αποκαλύπτουν ότι για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών οι χαμηλές τιμές παρέχουν το μεγαλύτερο κίνητρο για να προχωρήσουν σε κράτηση, ωστόσο και παράγοντες όπως η ευελιξία εισιτηρίων και η ταξιδιωτική ασφάλιση για τον COVID-19, επηρεάζουν πλέον τις αποφάσεις τους. Έτσι, υπάρχουν δυνατότητες ανάπτυξης στο κομμάτι των VFR, καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να επανασυνδεθούν με την οικογένεια τους μετά από παρατεταμένες περιόδους χώρια, όπως ανάπτυξη υπάρχει σιγά σιγά και στα εταιρικά ταξίδια.

Όσον αφορά την αναζήτηση πτήσεων, καταγράφεται αυξημένη ζήτηση για μακρινούς προορισμούς διακοπών και προορισμούς για ταξίδια επίσκεψης σε φίλους και μέλη της οικογένειας, πολλοί εκ των οποίων είναι προς το παρόν διαθέσιμοι μέσω μη απευθείας πτήσεων.

Αναμένεται τα αεροπορικά ταξίδια το 2022 να είναι πολύ διαφορετικά από το 2021, καθώς τόσο οι ταξιδιώτες όσο και οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα συνεχίζουν να προσαρμόζονται σε μια νέα πραγματικότητα και ο κόσμος θα ανοίγει σταδιακά. Όλα αυτά θα πραγματοποιηθούν με γνώμονα την ασφάλεια, την οικονομία και την αειφορία που θα αποζητήσουν οι ταξιδιώτες, όπως τεκμηριώνεται σε αυτήν την έγκαιρη ερευνητική εργασία από τη Skyscanner.

Η έκθεση «Skyscanner Horizons» υπογραμμίζει πως έχει υπάρξει «ωρίμανση» στις τάσεις που διαμορφώνονται κατά την ανάκαμψη του κλάδου, όμως επισημαίνει επίσης συγκεκριμένες ευκαιρίες όπου η προσφορά δεν έχει ακόμη καλύψει τη ζήτηση, κάτι που κάνει κατανοητό τον τρόπου με τον οποίο οι προορισμοί μπορούν να υποστηρίξουν τους βιομηχανικούς τους εταίρους και να ανταποκριθούν άμεσα στις μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές προτιμήσεις, μέσω εκστρατειών μάρκετινγκ.

Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να αναζητούν πιο ουσιαστικές και αξιόλογες εμπειρίες που -έπειτα από ένα μεγάλο διάστημα κοινωνικής αποστασιοποίησης- θα τους φέρουν πιο κοντά στα ήθη, τα έθιμα, τις πολιτιστικές και αυθεντικές εμπειρίες. Επομένως, η βάση που έχει δοθεί στην ανάπτυξη προϊόντων και εμπειριών, με ενισχυμένη εστίαση στη βιωσιμότητα και τις αξίες, θα συνεχίσει να ενισχύει την ανταγωνιστική τοποθέτηση μακροπρόθεσμα.