Αντιμέτωπες με έρευνα είναι η British Airways και η Ryanair σχετικά με το κατά πόσον παραβίασαν τους καταναλωτικούς νόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, με το να μην επιστρέφουν χρήματα σε πελάτες για πτήσεις που δεν μπορούσαν να κάνουν.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι άνοιξε υποθέσεις εναντίον και των δύο αεροπορικών εταιρειών την Τετάρτη.
Η Αρχή πέρυσι ξεκίνησε έρευνα στον τομέα των αεροπορικών εταιρειών, μετά από ανησυχίες ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, στους πελάτες δεν δόθηκε επιστροφή χρημάτων ενώ δεν μπόρεσαν να πετάξουν και, αντίθετα, τους προσφέρθηκαν πιστώσεις ή η επιλογή να κάνουν νέα κράτηση πτήσεων.
«Οι πελάτες έκαναν κράτηση για αυτές τις πτήσεις καλή τη πίστη αλλά δεν ήταν σε θέση λόγω νόμου να πετάξουν λόγω περιστάσεων εντελώς εκτός του ελέγχου τους», σημείωσε ο Andrea Coscelli, διευθύνων σύμβουλος της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών.
Οι αεροπορικές εταιρείες θα έχουν τώρα την ευκαιρία να απαντήσουν στις ανησυχίες της ρυθμιστικής αρχής. Η British Airways δήλωσε ότι είχε εκδώσει πάνω από 3 εκατ. επιστροφές χρημάτων κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού.
«Είναι απίστευτο ότι η κυβέρνηση επιδιώκει να τιμωρήσει περαιτέρω μια βιομηχανία που έχει γονατίσει», δήλωσε η αεροπορική εταιρεία.
Η Ryanair «προσέγγισε τέτοια αιτήματα επιστροφής χρημάτων κατά περίπτωση και έχει καταβάλει επιστροφές χρημάτων σε αιτιολογημένες περιπτώσεις», ενώ από τον Ιούνιο του 2020 οι πελάτες ήταν σε θέση να κάνουν κράτηση πτήσεων χωρίς επιπλέον κόστος, δήλωσε η αεροπορική εταιρεία.