Την αισιοδοξία του ότι παγκοσμίως, η κρουαζιέρα θα επανέλθει το 2022-2023 στα εξαιρετικά επίπεδα του 2019 εξέφρασε ο πρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας -CLIA και εκτελεστικός πρόεδρος της MSC Πετρο-Φραντσέσκο Βάγγο σήμερα το πρωί μιλώντας στο συνέδριο Poseidonia Sea Tourism Forum το οποίο πραγματοποιείται διαδικτυακά.

“ Η Ελλάδα έχει την ευκαιρία να γίνει μόνιμα home port-αφετηρία κρουαζιέρας. Η Ελλάδα είναι ευλογημένη με πανέμορφα νησιά και υπέροχες ακτογραμμές και παραλίες” τόνισε και συνέχισε: “Η Ελλάδα όμως πρέπει να βελτιώσει τις υποδομές της. Συχεχίζουμε τις συζητήσεις με την κυβέρνηση. Θέλω σε κάθε περίπτωση να δώσω συγχαρητήρια στην ελληνική κυβέρνηση αφού η Ελλάδα είναι από τις πρώτες χώρες που επανήλθαν από την πανδημία. Ειδικά θέλω να συγχαρώ το υπουργό Ναυτιλία Γιάννη Πλακιωτάκη και τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη.

Για τη γενική εικόνα της κρουαζιέρας επεσήμανε: “ 50 κρουαζιερόπλοια ετοιμάζονται ή ήδη ξεκίνησαν κρουαζιέρες παγκοσμίως. Δεν θα είναι εύκολο. Οι προκλήσεις παραμένουν. Όμως είμαστε αισιόδοξοι. Δουλεύουμε εντατικά με τις κυβερνήσεις των χωρών και τς λιμενικές αρχές για τα πρωτόκολλα.

-Το περασμένο καλοκαίρι ταξίδεψαν 500.000 άτομα.

-Αυτό που χαρακτηρίζει την κρουαζιέρα είναι η ευελιξία. Βρίσκουμε λύσεις στις προκλήσεις [που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε.

– Η κρουαζιέρα είναι σημαντική για την παγκόσμια οικονομία αλλά και για την τοπική. Το 2019 έδωσε 1,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας και 155 δισεκατομμύρια δολάρια στην παγκόσμια οικονομία.

-Μείωση κατά 1% της δραστηριότητας της κρουαζιέρας ισούται με απώλεια 9.100 θέσεων εργασίας.

– Η κρουαζιέρα θα επανέλθει ακόμα καλύτερη.

– Ήταν η πρώτη βιομηχανία που εφάρμοσε αυστηρά πρωτόκολλα.

-Είναι επικεφαλής της πράσινης ναυτιλίας ξοδεύοντας μεγάλα ποσά για έρευνες και μελέτες προς την κατεύθυνση της μείωσης εκπομπής αερίων τ ου θερμοκηπίου. Στόχος της CLIA είναι να μειώσει μέχρι το 2030 κατά 40% της εκπομπές αερίων από τα πλοία της”.