Την απογοήτευσή του εξέφρασε ο Steve Heapy, Διευθύνων Σύμβουλος των Jet2.com και Jet2holidays για τις ανακοινώσεις του Βρετανού πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον σχετικά με τα διεθνή ταξίδια, σημειώνοντας πως «έχουμε αφιερώσει χρόνο για να μελετήσουμε το πλαίσιο του Global Travel Taskforce και είμαστε εξαιρετικά απογοητευμένοι από την έλλειψη σαφήνειας και λεπτομερειών». Σύμφωνα με τον βρετανικό tour operator έπειτα από αρκετές εβδομάδες διερεύνησης του τρόπου επανεκκίνησης των διεθνών ταξιδιών, όπου παρείχε ουσιαστική βοήθεια και συνεισφορά ο ταξιδιωτικός κλάδος, το πλαίσιο που παρουσιάστηκε δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο για το πώς θα ξαναρχίσουν τα διεθνή ταξίδια. Στην πραγματικότητα, λέει η Jet2 το πλαίσιο είναι ουσιαστικά το ίδιο με πριν από έξι μήνες.

«Μετά τη δημοσίευση του πλαισίου σήμερα, ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε μπορούμε να αρχίσουμε να πετάμε, πού μπορούμε να πετάξουμε και τη διαθεσιμότητα και το κόστος των δοκιμών. Αντί να απαντά σε ερωτήσεις, το πλαίσιο αφήνει σε όλους να ρωτούν περισσότερα. Γνωρίζουμε πόσο θέλουν οι πελάτες μας να ξεφύγουν για να απολαύσουν τις διακοπές τους. Έχουμε δει έντονα επίπεδα εμπιστοσύνης από τους παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και έντονη ζήτηση για πακέτα διακοπών και πτήσεις αναψυχής. Λόγω της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας που παρέχει το πλαίσιο, με μεγάλη βαρύτητα έχουμε λάβει την απόφαση να παρατείνουμε την αναστολή πτήσεων και αργιών έως και τις 23 Ιουνίου 2021. Σε περίπτωση που οι πελάτες που δεν ταξιδεύουν επηρεάζονται από τυχόν αλλαγές προγράμματος, θα ακυρώσουμε αυτόματα την κράτησή τους με πλήρη επιστροφή χρημάτων και η ομάδα των εμπειρογνωμόνων ταξιδιών θα επικοινωνήσει μαζί μας για να τους βοηθήσει να κλείσουν την καλοκαιρινή τους απόδραση για αργότερα μέσα στο έτος.

 Έχουμε λάβει επαίνους από πελάτες, οργανώσεις καταναλωτών, μέσα μαζικής ενημέρωσης και ανεξάρτητα ταξιδιωτικά πρακτορεία για την κορυφαία και άμεση επιστροφή χρημάτων άνω των 1 δισεκατομμυρίων λιρών σε πελάτες των οποίων τα ταξιδιωτικά σχέδια έχουν επηρεαστεί από αλλαγές προγράμματος κατά τη διάρκεια της πανδημίας και θα συνεχίσουμε πρώτα αυτόν τον πελάτη πλησιάζω. Σε αντίθεση με πολλές άλλες εταιρείες, θα επιστρέψουμε στους πελάτες εάν θέλουν τα χρήματά τους πίσω και δεν θα τους αναγκάσουμε να δεχτούν πιστωτικές σημειώσεις επιστροφής χρημάτων. Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που τα διεθνή ταξίδια διακόπηκαν για πρώτη φορά λόγω της πανδημίας. Πολλά έχουν επιτευχθεί από εκείνη τη στιγμή, καθιστώντας ακόμη πιο απογοητευτικό το ότι εξακολουθούμε να διαθέτουμε ένα ασαφές πλαίσιο σχετικά με τον τρόπο επανεκκίνησης των διεθνών ταξιδιών. Γνωρίζουμε ότι μπορεί να γίνει, με ασφαλή τρόπο, και θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε την κυβέρνηση για να το επιτύχει αυτό. Η υγεία και η ασφάλεια των πελατών και των συναδέλφων μας θα συνεχίσει, φυσικά, να είναι η πρώτη μας προτεραιότητα και ανυπομονούμε να πάρουμε ξανά τους πελάτες μας στις διακοπές τους. Χαιρετίζουμε τη φιλοδοξία της κυβέρνησης να ανοίξει εκ νέου τα ταξίδια, ωστόσο ήρθε η ώρα για τη βιομηχανία να λάβει τις απαραίτητες λεπτομέρειες για να συμβεί αυτό», τονίζει στην ανακοίνωσή ο Steve Heapy.

Να σημειώσουμε πως η κυβέρνηση της Βρετανίας ανακοίνωσε πως έχει την πρόθεση -άρα δεν συζητάμε για βεβαιότητα- να επιτρέψει τα διεθνή ταξίδια στις 17 Μαΐου, αλλά θα υπάρχει σύστημα «φωτεινού σηματοδότη» με πράσινες, πορτοκαλί και κόκκινες χώρες ως προς την επικινδυνότητα και τα ανάλογα μέτρα που θα πρέπει να λαμβάνονται για τους Βρετανούς που θα ταξιδεύουν προς αυτές τις χώρες. Η τακτική αυτή μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα, καθώς αν για παράδειγμα απαιτείται καραντίνα μετά την επιστροφή από έναν προορισμό θα λειτουργήσει ανασταλτικά για τα ταξίδια, εξ΄ ου και η Jet2 ακολουθεί την τακτική επιστροφών ή μεταφοράς των τουριστικών πακέτων για το μέλλον.