«Πρώτιστο μέλημά μας η ανάπτυξη του τουρισμού καθώς είναι ιδιαίτερα δυναμικός κλάδος της ελληνικής οικονομίας και πρέπει να στηριχθεί στη μετά κορωνοϊό εποχή» δήλωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Η Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης με μια καινούργια και σύγχρονη ματιά στην προώθηση της πόλης ως τουριστικού προορισμού προχώρησε σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης σε μία ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια προβολής στηρίζοντας έμπρακτα τους επιχειρηματίες του τουρισμού που πλήττονται σοβαρά από την πανδημία.

Το πρόγραμμα προβολής θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με την εταιρία Marketing Greece και θα ακολουθεί την εθνική στρατηγική για την προβολή του τουρισμού δημιουργώντας μια «συμμαχία» για το ελληνικό τουριστικό προϊόν με πολλαπλασιαστικά οφέλη για κάθε προορισμό. Θα στοχεύει προς το κοινό του εξωτερικού για την ενίσχυση της αναγνωσιμότητας (awareness) και θα ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις προβολής του τουριστικού προϊόντος με έμφαση στην διαδικτυακή προβολή  στα κοινωνικά δίκτυα.

Η καμπάνια εστιάζει σε δύο κυρίως άξονες δράσεις

  • Ανάπτυξη appealing travel περιεχομένου βασισμένου στις εμπειρίες της Θεσσαλονίκης, που υποστηρίζουν την εικόνα της και ως περιεχόμενο εξυπηρετούν το «αφήγημα» του ίδιου του προορισμού, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον αμιγώς ταξιδιωτικό, αναδεικνύοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ταυτότητά του και ενισχύοντας τη θέση του στο τουριστικό του περιβάλλον.
  • Σε ολοκληρωμένη Digital Campaign με κύριο όχημα το Discovergreece.com, Social Media Campaign και στοχευμένη προώθηση με Digital Advertising Plan και Data Driven Campaign, βάσει δεδομένων, σε ταξιδιωτικό κοινό με πρόθεση ή επιθυμία να ταξιδέψει.

Στο τέλος του προγράμματος  θα ανακοινωθούν  επίσημα τα αποτελέσματα της καμπάνιας-προβολής.