H Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Κρήτης συνεδρίασε την Τετάρτη 20 Μαΐου και αποφάσισε την κατακύρωση του διαγωνισμού για το Τμήμα 1: «∆ιαφημιστική προβολή» του ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού με τίτλο «Γενική καμπάνια προώθησης και προβολής» που αποτελεί το Υποέργο 7 της Πράξης «∆ράσεις Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Κρήτης 2019-2021»
Η ανάθεση έγινε στη συμβατική τιμή των 548.387,23 € χωρίς ΦΠΑ (680.000,16 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%).
Το Τμήμα 1: Διαφημιστική προβολή περιλαμβάνει τα εξής

Δράση 1. Διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε Ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμιση

Η διαφημιστική καμπάνια θα περιλαμβάνει την προβολή της Περιφέρειας Κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ. Για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. Για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της Περιφέρειας Κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης που ασκούν επιρροή και διαμορφώνουν την κοινή γνώμη στις στοχευμένες αγορές προέλευσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, χρησιμοποιώντας δημιουργικό περιεχόμενο παγκοσμίου επιπέδου, καθώς και μεγάλης απήχησης χώρο προβολής.
Ακόμη αντικείμενο της Δράσης είναι η αποδοτικότερη τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κρήτης μέσα από την αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση και την επιλογή χώρων μαζικής προσέλευσης του κοινού-στόχου με στοχευμένο μήνυμα (Εμπορικά καταστήματα, Μετρό, Αεροδρόμια, Λεωφορεία – Στάσεις – Ταξί, Φεστιβάλ)

Δράση 2. Μακέτες διαφημιστικού υλικού

Γραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες