Τα σοβαρά προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο ελληνικός τουρισμός μέσα στην κρίση της πανδημίας συζήτησε η Φώφη Γεννηματά με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Γιάννη Ρέτσο, μέσω τηλεδιάσκεψης. Στη συζήτηση συμμετείχε και ο γενικός διευθυντής του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ, Ηλίας Κικίλιας.
Μετά τη τηλεδιάσκεψη η κ. Γεννηματά δήλωσε ότι οι επιπτώσεις στον τουρισμό αφορούν στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας και μάλιστα σε βάθος χρόνου. 
«Κεντρικό ζήτημα είναι η ανάδειξη της Ελλάδας ως ασφαλούς προορισμού και υγειονομικά, για τους ξένους επισκέπτες και μπορούμε να το κάνουμε», τόνισε η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής και κατέκρινε τις δηλώσεις της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, που αποθαρρύνουν τον τουρισμό και μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, λέγοντας ότι είναι τουλάχιστον άστοχες. 
«Αυτό που οφείλει να κάνει η ΕΕ, είναι να δημιουργήσει Κοινό Ευρωπαϊκό Πρωτόκολλο για ελεγχόμενες υγειονομικά μετακινήσεις», ανέφερε ενώ υπογράμμισε πως χρειάζεται ένα ειδικό σχέδιο για τον ελληνικό τουρισμό, με αξιοποίηση του διεθνούς brand του και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητάς του, που συνδέεται με τους άλλους κλάδους της οικονομίας, οι οποίοι έχουν άμεση σχέση με τον τουρισμό (π.χ. την πρωτογενή παραγωγή, τρόφιμα, μεταφορές, κατασκευές κ.λπ.) καθώς και με άμεσα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων».
Το Κίνημα Αλλαγής προτείνει σ’ αυτό το σχέδιο να περιληφθούν:
1. Μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας όπως:
Μηδενική προκαταβολή φόρου για το 2020 και αναστολή πληρωμής οφειλών.
Μείωση ΦΠΑ για δυο χρόνια στην εστίαση και στη διαμονή στο 6% και στις υπόλοιπες τουριστικές υπηρεσίες στο 13%.
Κατάργηση για δυο χρόνια του τέλους διανυκτέρευσης και του αυξημένου ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου.
Τόνωση της ρευστότητας για την επανεκκίνηση με κρατικές εγγυήσεις για δάνεια.
2. Επιδότηση μέρους του μισθού των εργαζομένων από το κράτος, ως κίνητρο για το άνοιγμα ξενοδοχείων. Με διατήρηση των θέσεων εργασίας.
Επίδομα ανεργίας για όλη τη χρονιά, χωρίς όρια ενσήμων, στους εργαζόμενους στα ξενοδοχεία που θα μείνουν κλειστά.
3. Ενοποίηση και μεγάλη διεύρυνση των προγραμμάτων Κοινωνικού Τουρισμού, για τη στήριξη των μικρότερων τουριστικών επιχειρήσεων.
4. Στοχευμένη καμπάνια προβολής σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και τους φορείς του χώρου.