Το 95% των τουριστών επισκέπτονται ταξιδιωτικές ιστοσελίδες μετά την κράτηση ενός ταξιδιού. Παράλληλα, το 74% διερευνά ξανά ένα ταξίδι ενώ το 8% ακυρώνει και πραγματοποιεί ξανά κράτηση.
Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα της νέας παγκόσμιας έρευνας της Google, σχετικά με τον τρόπο που κάνουν κράτηση ταξιδίων οι χρήστες.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι κάθε ταξιδιώτης έχει υποκείμενες ανάγκες που ποικίλλουν ανάλογα με το ταξίδι.

  • Οι ταξιδιώτες ξοδεύουν το 13% του χρόνου τους για έρευνα σε δραστηριότητες που σχετίζονται με ταξίδια.
  • 18% αισθάνθηκαν ότι έπρεπε να πάνε διακοπές.
  • Το 14% ήθελε να ταξιδέψει σε συγκεκριμένο προορισμό για κάποιο χρονικό διάστημα.
  • 15% σκέφτονται τακτικά για ταξίδια που θέλουν να πάρουν.
  • Το 11% ήθελε να επισκεφθεί έναν οικογενειακό φίλο ή μέλος της οικογένειας.
  • Το 9% επρόκειτο να γιορτάσει ένα ειδικό γεγονός.