Νέες τακτικές και τεχνολογίες μάρκετινγκ πρέπει να υιοθετήσουν τα ξενοδοχεία, επισημαίνει η trivago για να διασφαλίσουν online απευθείας κρατήσεις.
Εάν οι ξενοδόχοι θέλουν να παραμείνουν στο παιχνίδι θα πρέπει να αποκτήσουν δυναμική online παρουσία.
Η μετάβαση σε μια πλήρως ψηφιοποιημένη λύση για τη διασφάλιση κρατήσεων μπορεί να φαίνεται δύσκολη διαδικασία. Μόλις οι ξενοδόχοι κατανοήσουν πώς μεταβάλλεται η αγορά και πώς επηρεάζεται από τις μηχανές metasearch, θα μπορούν να αξιοποιήσουν μοναδικές ευκαιρίες. Nα αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις και να προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία κρατήσεων στους ταξιδιώτες.
Η trivago, με tips αποκαλύπτει μυστικά για να βελτιστοποιήστε την διαδικασία των online απευθείας κρατήσεων.
Διαφήμιση τιμών
Πολλοί ξενοδόχοι κάνουν ήδη στροφή προς τις ψηφιακές υπηρεσίες. Διευκολύνουν την εύρεση του ξενοδοχείου τους μέσω διαφημίσεων σε κορυφαία κανάλια metasearch.
Επενδύουν σε νέες ιστοσελίδες, μηχανές κρατήσεων και channel manager, για να καταστήσουν εφικτές τις online κρατήσεις στο ξενοδοχείο τους.
Διευκολύνουν ακόμη και τη λειτουργία του ξενοδοχείου τους, χρησιμοποιώντας ολοκληρωμένα property management system που είναι βασισμένα στο cloud.
Η ενσωμάτωση των κατάλληλων τεχνολογιών είναι μόνο το ήμισυ του παντός για τις κρατήσεις στη σημερινή αγορά.
H τεχνολογία διευκολύνει και καθιστά πιο αποδοτική για τους ξενοδόχους τη διαχείριση όλων των σταδίων της online διαδρομής κράτησης του ταξιδιώτη. Αλλά, οι απευθείας κρατήσεις δεν θα έρθουν χωρίς διαφήμιση των απευθείας τιμών τους στους ανθρώπους που αναζητούν ξενοδοχείο online.
Αξιοποιήστε τη δύναμη των μηχανών metasearch
Σήμερα, το 50% όλων των ταξιδιωτών που πραγματοποιούν online κρατήσεις χρησιμοποιούν μηχανές metasearch, για να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο.
Οι μεγάλες online ταξιδιωτικές εταιρείες ανταγωνίζονται για την επισκεψιμότητα στις μηχανές metasearch. Και επενδύουν μεγάλα χρηματικά ποσά γι’ αυτόν τον σκοπό.
Εξασφαλίστε ισότιμους όρους στις κρατήσεις
Τι μπορούν να κάνουν οι ξενοδόχοι, για να αποκτήσουν τον έλεγχο των κινήσεων ενός ταξιδιώτη, όταν πραγματοποιεί μια κράτηση;
Μπορούν να αρχίσουν να αναπτύσσουν ένα πιο υγιές μείγμα κατανομής. Με άλλα λόγια καλύτερη ισορροπία μεταξύ έμμεσων και απευθείας κρατήσεων.
Οι ξενοδόχοι που δεν είναι σε θέση να ανταγωνιστούν online καταλήγουν να δαπανούν μεγάλο μέρος των εσόδων τους σε προμήθειες προς τρίτους για τη διασφάλιση κρατήσεων.
Η διαφήμιση σε μια online ταξιδιωτική εταιρεία μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να αυξηθεί η πληρότητα. Αλλά μια ανταγωνιστική και βιώσιμη στρατηγική θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν τρόπο αύξησης των απευθείας κρατήσεων και μείωσης του κόστους διανομής μακροπρόθεσμα.