Αυξάνεται σημαντικά μεταξύ των οικογενειών που ταξιδεύουν η δημοτικότητα των ξενοδοχείων που είναι φιλικά προς τα παιδιά .

Σύμφωνα με την Family Travel Association, τα οικογενειακά ταξίδια έχουν εξελιχθεί σε μια βιομηχανία 500 δις. δολαρίων. Ωστόσο στο σύνολό της παραμένει αναξιοποίητη.

Camp Hyatt
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Hyatt, μια ξενοδοχειακή αλυσίδα πρωτοπόρος στις οικογενειακές διακοπές. Στη δεκαετία του 1980, η αλυσίδα ξενοδοχείων εισήγαγε την Camp Hyatt. Στη συνέχεια, το ξενοδοχείο συνεργάστηκε με την National Geographic ανανεώνοντας το πρόγραμμα και προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως τα μαθήματα της Zumba , ή η παρακολούθηση θαλάσσιων χελωνών του St. Kitts.

Τώρα, υπάρχει μια ομάδα επιχειρήσεων που αξιοποιούν τώρα τις φιλικές προς το παιδί ανέσεις. Το L’Apogée Courchevel, ένα χιονοδρομικό κέντρο υψηλών προδιαγραφών στις γαλλικές Άλπεις, προσφέρει εργαστήρια αρωμάτων και σοκολάτας για παιδιά. Το Gleneagles της Σκωτίας έχει ένα στόλο Land Landers για τους μικρούς καλεσμένους τους, ενώ το Chewton Glen στο Χάμσαιρ προσφέρει ένα boot camp σχεδιασμένο για επίδοξους σεφ.

Τέλος , η επένδυση σε φιλικές προς το παιδί ανέσεις είναι σίγουρο ότι θα αποκομίσει σημαντικά οικονομικά οφέλη καθώς οι Millennials και οι ταξιδιώτες Gen Z είναι περισσότερο από πρόθυμοι να βάλουν την ταξιδιωτική εμπειρία των παιδιών τους πρώτα από τη δική τους.