Οριστικοποιείται η απόκτηση του brand Sentido που ανήκε στην Thomas Cook Γερμανίας από την DER Touristik.

Ο διευθυντής της DER Touristik, Ingo Burmester, είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εξαγορά πριν 4 εβδομάδες. Όπως επισημαίνει ο ίδιος, το Sentido είναι ένα ισχυρό ξενοδοχειακό brand υψηλού προφίλ με την κορυφαίες επιδόσεις ικανοποίησης πελατών και αυτό το καθιστά ιδανική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων μας.

Η DER Touristik, υπογράμμισε , θα ήθελε να προσφέρει στους ανεξάρτητους συνεργάτες franchise της Sentido μια νέα, ασφαλή και επιχειρηματική βάση. 

Όπως επισήμανε ο κ. Burmester, η DER Touristik θα αξιοποιήσει τη δυναμική του τουρ οπερείτορ και το μεγάλο δίκτυο διανομής του προσφέροντας καταλύματα της Sentido σε όλο τον κόσμο. Στόχος μας, είπε, είναι να σταθεροποιήσουμε το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων του brand αυτού και να το διευρύνουμε. Επομένως η πόρτα είναι ανοικτή για ενδιαφερόμενα ξενοδοχεία.

Επί τους παρόντος υπάρχουν 46 ξενοδοχεία Sentido και οι ξενοδόχοι έχουν το δικαίωμα τερματισμού συνεργασίας. Δεν είναι ξεκάθαρο πόσοι από αυτούς θα συνεχίσουν με το brand.

Η διαχειρίστρια αφερεγγυότητας των Sentido Hotels & Resorts, κ. Julia Kappel-Gnirs, υπογράμμισε ότι η πώληση του γνωστού ξενοδοχειακού brand θα διασφαλίσει το μέλλον ακόμη ενός τμήματος των επιχειρήσεων της Thomas Cook και εξέφρασε την ικανοποίησή της που βρέθηκε αγοραστής.

Ωστόσο συνεχίζει να υπάρχει ένας αστάθμητος παράγοντας ο οποίος είναι ότι η εξαγορά είναι προς έγκριση των αντιμονοπωλιακών αρχών.