Το 92% των ταξιδιωτών ασφυκτιούν από τις αμέτρητες επιλογές που τους παρουσιάζονται κατά τη διαδικασία κράτησης διακοπών, στο σημείο που πάνω από τους μισούς προτιμούν να πληρώσουν επιπλέον προκειμένου να ταξιδέψουν με εξατομικευμένο δρομολόγιο.
Αυτό προκύπτει από μελέτη των American Express Travel και Wakefield Research, σύμφωνα με την επικεφαλής στρατηγικών συνεργασιών και μάρκετινγκ της Amex, Sangeeta Naik.
Επιπλέον η μελέτη δείχνει οτι το 40% των ταξιδιωτών πιστεύουν οτι το να εντοπίσουν την ιδανική ταξιδιωτική εμπειρία είναι πιο δύσκολο από το να βρουν το ιδανικό ταίρι για αυτούς, δήλωσε η κ. Naik μιλώντας σε πρόσφατο συνέδριο της Phocuswright για τις τεχνολογίες στα ταξιδια στο Χόλιγουντ.
Σημαντικό ζήτημα η αξιοπιστία του περιεχόμενου στο διαδίκτυο
Δύο στους 5 ερωτηθέντες δήλωσαν πως έχουν μείνει σε ξενοδοχείο που τους απογοήτευσε καθώς δεν είχε καμία σχέση με τις φωτογραφίες που είχαν δει στο διαδίκτυο, ενώ το 20% είναι τόσο αγανακτισμένοι με την πολυπλοκότητα των επιλογών στις πτήσεις που εν τέλει έκαναν κράτηση τη λάθος ημέρα.
Η πληθώρα επιλογών στο διαδίκτυο, τόνισε η κ. Naik, καθιστά τον προγραμματισμό διακοπών δύσκολη υπόθεση. Και παρότι η ταξιδιωτική βιομηχανία γνωρίζει το ζήτημα αυτό και προσφέρει τεχνολογικές καινοτομίες για την αντιμετώπισή του, οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών χρειάζεται να συνεχίσουν να δίνουν έμφαση στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές.
Μια λύση είναι ο εξατομικευμένος προγραμματισμός ταξιδίων, εάν οι ταξιδιώτες προτίθενται να πληρώσουν περισσότερα για αυτόν, τόνισε. Τα ταξιδιωτικά brand χρειάζεται να δώσουν έμφαση στις νέες τεχνολογίες αλλά και σε εντονότερη επικοινωνία με τους καταναλωτές.
Το κλειδί είναι η ανάπτυξη καλού περιεχομένου και η παροχή βοήθειας στους πελάτες στην επιλογή διακοπών, δήλωσε. Ο αριθμός των ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο συνεχίζει να αυξάνεται, ενώ και η Airbnb διευρύνει συνεχώς την προσφορά της.
Η Amex αποκάλυψε ότι το 63% των καταναλωτών προτιμούν να πληρώνουν περισσότερα στη διαμονή στο ξενοδοχείο εάν αυτή τους προσφέρει επιπλέον value μέσω επιβραβεύσεων.