Παραμένει και για το προσεχές έτος η παρουσίαση του προορισμού Βόλος-Πήλιο, ως μία τουριστική οντότητα, όσον αφορά στις δράσεις τουριστικής προβολής και προώθησης της περιοχής.
Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Βόλου για το 2020, ο Βόλος και το Πήλιο θα προσδιορίζονται εκ νέου μέσω μίας ταυτότητας, εκείνης του αυθεντικού προορισμού, που θα προσφέρει παράδοση, φύση, τον Ελληνικό τρόπο ζωής και υψηλές τουριστικές υπηρεσίες.
Εκτός από τις κλασικές μεθόδους προβολής, στην περαιτέρω ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή, θα συμβάλλουν μεταξύ άλλων η στόχευση συνεργασία με εξειδικευμένα γραφεία υποστήριξης ειδικών μορφών τουρισμού, ο εμπλουτισμός της ψηφιακής προβολής, η στήριξη του δικτύου πληροφόρησης, η παραγωγή και προμήθεια μέσων προβολής, τα ταξίδια παρουσίασης αλλά και η διαφήμιση σε μέσα μεταφοράς και υπαίθριους χώρους.
Όσον αφορά στην «βασίλισσα» της περιοχής του Πηλίου, την πεζοπορία, πρόκειται να λάβει χώρα θεματική καμπάνια προορισμού πεζοπορίας Pelion Routes, ως νέο προϊόν, γενική ανάδειξη των δραστηριοτήτων βουνού και πιστοποίηση διαδρομής. Παράλληλα, θα δημιουργηθεί νέα εφαρμογή πεζοπορίας για έξυπνες συσκευές, ενώ η εναλλακτική αυτή μορφή τουρισμού θα παρουσιαστεί σε εκδηλώσεις και ειδικές επί του αντικειμένου εκθέσεις. Τέλος, πρόκειται να λάβει χώρα ο εμπλουτισμός των μέσων που αφορούν στις πεζοπορικές δραστηριότητες αλλά και η παρακολούθησή τους, έτσι ώστε να εξαχθούν χρήσιμα αποτελέσματα για την ανάπτυξη επιπλέον δράσεων.