Ο Thomas Cook ήταν εξαιρετικά άρρωστος εδώ και χρόνια. Ταυτόχρονα, η TUI ήταν και παραμένει εξαιρετικά υγιής, δήλωσε ο επικεφαλής της TUI Γερμανίας Marek Andryszak κατά την παρουσίαση του προγράμματος για το 2020.
Ο κ. Andryszak, αναφερόμενος στην κατάρρευση του Thomas Cook, τόνισε ότι η τουριστική βιομηχανία έχει βιώσει πολυάριθμες πτωχεύσεις, αλλά η υπόθεση του Thomas Cook είναι “κάτι μοναδικό”.
Το γεγονός ότι ο Thomas Cook δεν μπόρεσε να αναπτυχθεί ανταγωνιστικά αποδεικνύει ότι “εμείς ως TUI κάνουμε το σωστό”, δήλωσε ο Marek Andryszak. Και το “σωστό” είναι η ανάπτυξη των δικών της προϊόντων στα ξενοδοχεία, στην κρουαζιέρα και προσφέροντας περισσότερες περιηγήσεις και δραστηριότητες προορισμού. Αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής, τόνισε, είναι ότι κάθε χρόνο η TUI παρουσιάζει ένα εξαιρετικό εταιρικό αποτέλεσμα.
Η TUI θα προσθέσει 20.000 διαφορετικές “εμπειρίες προορισμού”, όπως εκδρομές, δραστηριότητες και εισιτήρια εκδηλώσεων, το επόμενο καλοκαίρι, διευρύνοντας την παρουσία της σε αυτό το κομμάτι της αγοράς. Οι πωλήσεις τέτοιων προϊόντων σχεδόν διπλασιάστηκαν σε 2,3 εκατομμύρια το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η TUI αναμένει να προσθέσει ακόμη 500.000 τουρίστες το 2020 μετά την πτώχευση του Thomas Cook, διευρύνοντας το πρόγραμμα πτήσεων και προσθέτοντας περισσότερα από 100 νέα ξενοδοχεία, τα οποία ανήκαν στον Thomas Cook, σε Ελλάδα, Μαγιόρκα, Κανάρια και Τουρκία, με συμφωνίες με τους πρώην συνεργάτες των ξενοδοχείων της Thomas Cook, όπως τα Sentido και τα Cook’s Club.
Όπως ανακοίνωσε η TUI, το 2020 δίνεται έμφαση στο lifestyle brand ξενοδοχείων TUI Blue, και προσθέτουν 100 ξενοδοχεία. Η TUI Blue θα ενσωματώσει τα brand TUI Sensimar και TUI Family Life.
Τα TUI Blue συγκεντρώνουν τις υψηλότερες βαθμολογίες ανάμεσα στα ξενοδοχεία της TUI (98%). Το 2020 θα προσφέρουν τρία διαφορετικά: Το «For All» για αυθεντικές εμπειρίες και πολιτιστικά ενδιαφέροντα στην περιοχή, το «For Two» για ζευγάρια και το «For Families» για εμπειρίες για όλα τα μέλη της οικογένειας. Το επόμενο καλοκαίρι θα ανοίξουν 11 νέα TUI Blue.
Τα Best Family Hotels θα μετατραπούν σε TUI Kids Clubs και θα επεκταθούν σε 40 προορισμούς, με πέντε νέες μονάδες το επόμενο έτος.
O κ.Andryszak παραδέχτηκε ότι ο όρος “πακέτο διακοπών” μπορεί να ακούγεται “παλιομοδίτικος”, όμως το προϊόν είναι πολύ ζωντανό και αυτό που χρειάζεται είναι η ασφάλιση αφερεγγυότητας “για να καταστήσουμε τα πλεονεκτήματα των οργανωμένων διακοπών σαφή στους πελάτες”, όπως είπε.
Η TUI Γερμανίας θα αυξήσει τον αριθμό των μεμονωμένων ταξιδιωτικών προϊόντων, όπως πτήσεις, διαμονή, εκδρομές και ενοικιάσεις αυτοκινήτων, στο TUI.com, που θα μετατραπεί σε μια πανευρωπαϊκή ταξιδιωτική πύλη. Η ιστοσελίδα του TUIfly.com θα ενσωματωθεί στο TUI.com το επόμενο έτος.
Επιπλέον, το TUI.com θα προσφέρει τη δυνατότητα για ακύρωση έως τις 18:00 την ημέρα της άφιξης, σύμφωνα με την πρακτική της Booking.com.
Η TUI Germany κατέγραψε αύξηση κατά 3% στις πωλήσεις της για Ελλάδα το 2019.