Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει και φέτος πέφτει Παρασκευή. Τι σημαίνει αυτό για τους ξενοδόχους; Ότι πρέπει να σηκώσουν τα μανίκια τους και να ξεκινήσουν την προώθηση του καταλύματος τους, λέει η trivago. Και προτείνει τρόπους για να αυξήσετε τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σας κατά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.

valentinos

Απευθυνθείτε στη στοχευόμενη ομάδα ταξιδιωτών

Ξεκινήστε να προωθείτε το κατάλυμα σας αρκετά νωρίς. Ενώ όσοι συνηθίζουν να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους ξεκινούν να κάνουν κρατήσεις περίπου έναν μήνα πριν, συνήθως μόλις τελειώσει η εορταστική περίοδος της Πρωτοχρονιάς, πολλοί αυθόρμητοι ταξιδιώτες κάνουν κρατήσεις περίπου μία εβδομάδα πριν από τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.
Θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι όποτε και αν κάνουν οι ταξιδιώτες την έρευνα, τον προγραμματισμό και την κράτησή τους για το ιδανικό κατάλυμα για εκείνους, θα δουν αμέσως τις προσφορές σας. Για τα ζευγάρια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια τεράστια κινητήριος δύναμη κατά την πραγματοποίηση κρατήσεων για διακοπές την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου. Επομένως, οι προσπάθειες προώθησης του καταλύματος σας θα πρέπει να ξεκινήσουν online με την ιστοσελίδα σας και τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιήστε το θέμα, τη χρωματική παλέτα και το κείμενο που αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου.
Να έχετε σχεδιάσει καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Instagram, το Twitter και το Facebook. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το Snapchat και το Pinterest, εάν θέλετε να διευρύνετε το πεδίο σας.
Επιπλέον, απευθυνθείτε στους πιθανούς πελάτες σας μέσω email marketing. Στείλτε email ή εορταστικά ενημερωτικά δελτία με τις προσφορές σας στους πελάτες που είχατε τα προηγούμενα χρόνια κατά την ίδια περίοδο. Επίσης, στείλτε τα και σε όσους έχουν διαμείνει στο κατάλυμα σας ανά δύο άτομα μετά από απευθείας κράτηση σε εσάς. Αυτού του είδους η επίμονη προώθηση θα έχει αποτέλεσμα στην προσέλκυση πιστών πελατών, καθώς και στη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.

hotel 3

Δείξτε λίγη αγάπη

Μην ξεχάσετε να δείξετε λίγη αγάπη, διαφημίζοντας τις ειδικές προσφορές και τα πακέτα σας για αυτήν την ιδιαίτερη ημέρα. Εξάλλου, όλοι θέλουν να κάνουν μια έκπληξη στα αγαπημένα τους πρόσωπα και οι προσφορές σας θα πρέπει να φαίνονται πολλά υποσχόμενες.

  • Μπορείτε να δημιουργήσετε και να προωθήσετε διάφορα πακέτα, όπως προσφορές για κράτηση νωρίς, μια επιπλέον δωρεάν κράτηση για όσους κλείνουν ένα πακέτο για του Αγίου Βαλεντίνου, δωρεάν πρωινό το σαββατοκύριακο του Αγίου Βαλεντίνου, ένα δωρεάν δείπνο υπό το φως τον κεριών κ.λπ.
  • Μπορείτε επίσης να προβάλετε την τοποθεσία σας, για παράδειγμα, εάν το κατάλυμα σας βρίσκεται έξω από μια πόλη στην οποία πραγματοποιούνται εκδηλώσεις, προωθήστε τουρ στην πόλη, ή εάν βρίσκεστε σε παραλία, προωθήστε μια ρομαντική απόδραση με σπα.

Οι επιλογές για την προσέλκυση ζευγαριών κατά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι άπειρες. Θα πρέπει απλώς να αξιοποιήσετε τη δημιουργικότητά σας και να το διασκεδάσετε.

Κάντε ειδικές προσφορές

Οι ειδικές προσφορές επιβάλλονται για μια ιδιαίτερη ημέρα όπως αυτή. Τα ζευγάρια επιθυμούν αυτή η ημέρα να έχει κάτι πιο ιδιαίτερο και θα πρέπει να δείξετε στους ενδιαφερόμενους πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να έχουν μια αξέχαστη εμπειρία.
Με την Ειδική προσφορά, μπορείτε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να ξεχωρίσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης των ταξιδιωτών, προωθώντας το κατάλυμα σας.

hotel 4

Δείξτε τι παροχές διαθέτετε

Προτού κάνουν κρατήσεις, τα ζευγάρια θα θέλουν να δουν τι προσφέρει το ξενοδοχείο σας για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Αυτή είναι η τελευταία και πιο σημαντική ευκαιρία σας να εντυπωσιάσετε. Δώστε τους μια ένδειξη για τα σχέδια που έχετε για αυτήν την ιδιαίτερη ημέρα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες από τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου στο κατάλυμα σας την περσινή χρονιά. Επίσης, αναφέρετε τι είδους παιχνίδια ή εκδηλώσεις προγραμματίζετε, απλώς και μόνο για να κάνετε πιο διασκεδαστική αυτήν την υπέροχη ημέρα. Σχεδιάστε ένα ειδικό μενού με βάση τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου και διακοσμήστε ανάλογα τον χώρο για το βράδυ.
Επίσης , βεβαιωθείτε ότι έχετε προγραμματίσει συναρπαστικές και ενδιαφέρουσες εσωτερικές/υπαίθριες δραστηριότητες για το υπόλοιπο σαββατοκύριακο. Σκεφτείτε δραστηριότητες, όπως πρωινό στο κρεβάτι με φράουλες βουτηγμένες σε σοκολάτα, μασάζ για ζευγάρια, κυνήγι θησαυρού, δείπνο με σαμπάνια, υπηρεσίες σπα κ.λπ. Ενημερώστε τα ζευγάρια για αυτές τις δραστηριότητες και προσελκύστε την προσοχή τους, ώστε να κλείσουν πακέτο προσφοράς σε εσάς.

Μη σταματάτε την προσπάθεια πώλησης πιο ακριβών υπηρεσιών

Η πώληση πιο ακριβών υπηρεσιών δεν είναι κάτι κακό. Είναι κάτι εξαιρετικό για εσάς και την επιχείρησή σας και καλό για τους πελάτες σας.
Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, όλοι θα αναζητούν ευκαιρίες να «κακομάθουν» τον/τη σύντροφό τους ή και τον ίδιο τους τον εαυτό. Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε τις κατάλληλες επιλογές γι’ αυτό.
Σκεφτείτε το ενδεχόμενο αναβάθμισης του δωματίου σε σουίτα κατά το check-in ή παροχής ενός πακέτου σπα σε μειωμένη τιμή για διαμονή το σαββατοκύριακο. Πέραν αυτού, να έχετε μικρούς πάγκους με λουλούδια, γλυκά, σοκολάτες και άλλα πολυτελή δώρα που είναι κατάλληλα για την περίσταση. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε πόσοι άνθρωποι καταλήγουν να αγοράσουν πράγματα από εκεί.
Με τέτοιες επιπλέον παροχές και τεχνικές πώλησης πιο ακριβών υπηρεσιών, μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να έχουν μια αξέχαστη εμπειρία στο κατάλυμα σας.