H αύξηση της αγοραστικής δύναμης των Millennials και η άνθιση της ψηφιοποίησης έχουν οδηγήσει σε μεγάλες δαπάνες των Κινέζων για αγορά αγαθών πολυτελείας. Η τάση αυτή επηρέασε και τις υπηρεσίες πολυτελείας στα ταξίδια τους.Η αγορά πολυτελών αγαθών της Κίνας το 2018 κατέγραψε δαπάνες ύψους 115 δις. δολαρίων παγκοσμίως, αποτελώντας το ένα τρίτο των παγκόσμιων δαπανών, και υπάρχουν προοπτικές για διπλασιασμό τους το 2025. Επιπλέον, από το 2012 έως το 2018, οι κινέζοι καταναλωτές προσέφεραν πάνω από το μισό μερίδιο της παγκόσμιας ανάπτυξης στις δαπάνες πολυτελείας σύμφωνα με την έκθεση McKinsey για την Κίνα του 2019.Ο κλάδος φιλοξενίας ακολούθησε ανάλογη πορεία την περασμένη δεκαετία. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, οι κινέζοι τουρίστες δαπάνησαν 277,3 δις. δολάρια στο εξωτερικό το 2018, έναντι 10 δις. δολαρίων το 2000. Από στατιστικά στοιχεία που παρουσίασε το κινεζικό υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, προκύπτει ότι τα ταξίδια εσωτερικού στην Κίνα αυξήθηκαν σε 5,54 δις. το 2018, καταγράφοντας αύξηση 10,8% έναντι του 2017.Οι Κινέζοι αλλάζουν το πρόσωπο των πολυτελών εμπειριών στην Κίνα και παγκοσμίως και συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας της Κίνας.Οι millennials, σε αντίθεση με παλαιότερες γενιές, είναι λιγότερο επηρεασμένοι από την τιμολόγηση των προϊόντων καθώς αξιολογούν ως σημαντικότερα το lifestyle και τη μοναδική φύση του προϊόντος.Το ένα τρίτο των παγκόσμιων πωλήσεων προϊόντων πολυτελείας προέρχεται από κινέζους καταναλωτές ηλικίας από 18 έως 30 ετών, και η αγορά πολυτελών αγαθών της Κίνας εκτιμάται ότι θα αναπτυχθεί κατά 6% την ερχόμενη πενταετία. Από το 2015, τα 40 κορυφαία πολυτελή brand της Κίνας διπλασίασαν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ που αφορούν τα ψηφιακά κανάλια δαπανώντας από 40% έως 70% εξ αυτού στο WeChat, ένα δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας με πάνω από 800 εκατ. χρήστες.Στις ξενοδοχειακές κρατήσεις στην Ασία κυριαρχούν οι κρατήσεις μέσω κινητού και η ξενοδοχειακή βιομηχανία προσαρμόζεται σταδιακά στην τάση αυτή για να προσεγγίσει τους Millennials. Τα μεγάλα ξενοδοχειακά brand στοχεύουν στη διατήρηση μιας ψηφιακής κοινότητας μέσω εμπειριών φιλικών στο WeChat, ανεβάζοντας την παρουσία του brand τους.Η Hilton εφαρμόζει στρατηγική προσέγγιση μέσω του Hilton WeChat Mini Program το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε λογαριασμό WeChat και προσφέρει πρόσβαση σε σειρά διαδικτυακών υπηρεσιών.Ωστόσο, η αυστηροποίηση των ελέγχων της κινεζικής κυβέρνησης για τον έλεγχο του παρεμπορίου πολυτελών προϊόντων οδήγησε περισσότερους Κινέζους να αγοράζουν πολυτελή προϊόντα στη χώρα τους. Το 2018, οι κινέζοι πραγματοποίησαν 27% αγορές προϊόντων πολυτελείας στη χώρα τους, έναντι 23% το 2015, και το μερίδιο αυτό αναμένεται να αυξηθεί στο 50% το 2025.Με αυτά τα δεδομένα, μεγάλες διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων επιδίωξαν τα τελευταία χρόνια να κεφαλαιοποιήσουν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην Κίνα όσον αφορά τα ταξίδια πολυτελείας εσωτερικού.