Έμφαση στην προσέλκυση περισσότερων Αμερικανών τουριστών δίνει στο εξής η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (Π.Κ.Μ.) θέλοντας να αξιοποιήσει το αυξητικό κύμα ταξιδιωτών που καταγράφεται από τις ΗΠΑ προς τη χώρα μας. Είναι μια συγκροτημένη προσπάθεια που κάνουμε για τη συγκεκριμένη αγορά. Η Περιφέρεια Κ.Μ. θέλει να δείξει και κυρίως στους Αμερικάνους που γνωρίζουν τη Μύκονο¨, τη Σαντορίνη και την Αθήνα, ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν είναι μόνο τα νησιά”, είπε, μιλώντας στο ρ/σ του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, (Πρακτορείο 104,9 FM), ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού, Αλέξανδρος Θάνος, άρτι αφιχθείς από την μεγαλύτερη ταξιδιωτική έκθεση της Β. Αμερικής. Πρόκειται για την έκθεση “New York Times Travel Show” που φέτος οργανώθηκε για 16η χρονιά, καλωσορίζοντας περισσότερους από 610 εκθέτες οι οποίοι αντιπροσωπεύουν πάνω από 170 ταξιδιωτικούς προορισμούς.
Σύμφωνα με τον κ. Θάνο, τα τελευταία χρόνια υπάρχει ένα αυξητικό κύμα Αμερικάνων τουριστών προς την Ελλάδα οι οποίοι προσεγγίζουν με μεγάλο ενδιαφέρον και τις περιοχές της Β.Ελλάδας και ειδικότερα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. “Γι αυτό κι εμείς πήγαμε και προβάλαμε στην έκθεση της Νέας Υόρκης”, όπως εξηγεί, “όλα αυτά που μπορεί να δει και να κάνει κανείς στην περιοχή μας. Αναδείξαμε τον προορισμό έτσι όπως θα έπρεπε να τον έχουν στο μυαλό τους ώστε να κάνουν διακοπές όλες τις εποχές του χρόνου. Παράλληλα είχαμε επαφές και με συγκεκριμένους ανθρώπους της ομογένειας, οι οποίοι μας βοηθάνε προς την κατεύθυνση αυτή”.
“Είχαμε επαφή μεταξύ άλλων, με εκπροσώπους της Turkish Airlines, που θέλει να προσθέσει και άλλες πτήσεις για την Ελλάδα και έχει στον προγραμματισμό της – όταν ολοκληρωθεί και ο διάδρομος στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης – ο οποίος θα μπορεί να εξυπηρετεί και υπερατλαντικές πτήσεις. Αυτό θα αλλάξει τα δεδομένα σύνδεσης με τέτοιους μακρινούς προορισμούς”, είπε.
Πλέον, όπως ανέφερε ο κ.Θάνος, το παγκόσμιο μάρκετινγκ επικεντρώνεται στο κομμάτι της τουριστικής εμπειρίας, το οποίο ξεκινά από τις δραστηριότητες. “Αυτό που παρακολουθήσαμε με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι ότι η προσέγγιση των πελατών σε μια πολύ δυναμική έκθεση όπως αυτή της Νέας Υόρκης, αφορούσε στο “τι μπορείς να κάνεις” και όχι στο “πού”. Δηλαδή, όλα αρχίζουν με την εμπειρία και μάλιστα με την εμπειρία που μπορεί ενδεχομένως και να σου αλλάξει τη ζωή. Βλέπουμε λοιπόν ότι οι δραστηριότητες και το τι μπορεί κάποιος να γευτεί ως εμπειρία είναι το πρώτιστο στην επιλογή του σύγχρονου περιηγητή – τουρίστα. Έτσι ακριβώς θέλουμε και εμείς να προσεγγίσουμε την αγορά», επεσήμανε.
“Φυσικά, εξίσου σημαντικό είναι να υπάρχει η συνδεσιμότητα. Όταν κάποιος κάνει ένα τόσο μεγάλο ταξίδι, θέλει να δει πολλά μέρη , να έχει διευρυμένες διακοπές (τουλάχιστον δύο εβδομάδων)”, πρόσθεσε. Στα “δυνατά χαρτιά” της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο αντιοπεριφερειάρχης συμπεριέλαβε τον θρησκευτικό τουρισμό, καθώς οι Αμερικάνοι ενδιαφέρονται πολύ για τα Βήματα του Αποστόλου Παύλου. “Ο Όλυμπος πλέον και ειδικότερα οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται εκεί, είναι κάτι που τους ενδιαφέρει επίσης”, πρόσθεσε. Π.Κ.Μ.20% αύξηση των εσόδων τους πρώτους 9 μήνες του 2018Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, το πρώτο εννεάμηνο του 2018 η Κεντρική Μακεδονία ήρθε δεύτερη σε αυξήσεις εσόδων πανελλαδικά, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Πολιτισμού. “Έχουμε 20% αύξηση εσόδων σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο. Μάλιστα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι η τάση αύξησης των εσόδων είναι μεγαλύτερη (διπλάσια) της τάσης αύξηση των τουριστών (10%). Κι αυτό είναι κάτι σημαντικό. Δεν θέλουμε μόνο να μετράμε “κεφάλια” στον τουρισμό. Θέλουμε να έχουμε και προστιθέμενη αξία”, σημείωσε ο κ. Θάνος.
Όπως είπε χαρακτηριστικά “δεν θέλουμε τον “θόρυβο” τον τουριστικό. Θέλουμε να κρατήσουμε την αυθεντικότητα της τουριστικής εμπειρίας σε ένα τέτοιο επίπεδο ώστε να έχουμε υψηλές υπηρεσίες και να μπορούμε όλοι να χαιρόμαστε τον φυσικό πόρο αλλά και το πολιτιστικό αγαθό που δίνει η Περιφέρεια Κ.Μ.”.
“Πιστεύω ότι η στρατηγική που ακολουθούμε τα τελευταία 4-5 χρόνια στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο κομμάτι της εξωστρέφειας αποδίδει. Οπότε θα επιμείνουμε σε αυτή τη στρατηγική και πιστεύουμε ότι όταν ολοκληρωθούν και οι απαραίτητες υποδομές (γιατί αυτές είναι που θα οδηγήσουν στο μεγάλο άλμα, όπως για παράδειγμα όταν ολοκληρωθεί ο νέος επιβατικός σταθμός στο Αεροδρόμιο “Μακεδονία”, τα έργα που χρειάζεται το λιμάνι για να γίνει και ένας πόλος κρουαζιέρας, και φυσικά έργα όπως το μετρό, ο προαστιακός σιδηρόδρομος) θα δημιουργήσουν μια ακόμη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στο επίπεδο των υπηρεσιών”, τόνισε.
Σημείωσε, επίσης πως “ναι μεν το κομμάτι της προβολής είναι σημαντικό αλλά αν δεν έχεις καλές υπηρεσίες να προσφέρεις ο πελάτης θα έρθει εδώ αλλά θα φύγει δυσαρεστημένος. Αυτό είναι δώρο άδωρο”.
- Επικαιρότητα
- Υπουργεία
- ΕΟΤ
- Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Υπουργείο Τουρισμου
- Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων
- Υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
- Υπουργείο Εξωτερικών
- Υπουργείο Παιδείας
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
- Υπουργείο Μεταφορών
- Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Υπουργείο Υγείας
- Υπουργείο οικονομικών
- Πολιτική
- Οικονομία
- Κοινωνία
- Πολιτισμός
- Αγορές
- COVID-19
- Υπουργεία
- Φορείς
- Περιφέρεια
- Επιχειρήσεις
- Μεταφορές
- Πρόσωπα
- ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Αγροτικός Τουρισμός
- Αθλητικός Τουρισμός
- Αρχαιολογικός Τουρισμός
- Αστικός Τουρισμός
- Γεωτουρισμός
- Εκπαιδευτικός Τουρισμός
- Θαλάσσιος Τουρισμός
- Θρησκευτικός Τουρισμός
- Ιαματικός Τουρισμός
- Οικοτουρισμός
- Πολιτιστικός τουρισμός
- Συνεδριακός τουρισμός
- Τουρισμός υγείας και ευεξίας
- Τουρισμός Περιπέτειας
- Χειμερινός Τουρισμός
- Γαστρονομία
- Οινοτουρισμός
- Κόσμος
- ΧΡΗΣΙΜΑ
Επιλέξτε Page