Το υψηλό ενδιαφέρον της αγοράς της Σαουδικής Αραβίας για τον Ελληνικό προορισμό, πιστοποίησε η συμμετοχή 134 Τουριστικών Πρακτόρων στο 1o Greek Tourism Workshop στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας.
Στόχος του, η δυναμική διείσδυση της Ελλάδας στην εν’ αναπτύξει και διαρκώς αυξανόμενη τουριστική αγορά της Σαουδικής Αραβίας, όπου η Ελλάδα είναι ουραγός σε σχέση με ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Στο πλαίσιο του Greek Tourism Workshop  που διοργανώθηκε από την Congress Business Planners με την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και την υποστήριξη του ΕΟΤ και του Γενικού  Προξενείου Ελλάδας στην Τζέντα, κλείστηκαν συμφωνίες για τη διενέργεια γάμων, MICE εκδηλώσεων, επισκέψεων προς ελληνικά νησιά με επίκεντρο κυρίως τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, ενώ υπήρξε υψηλό ενδιαφέρον και για την Αθήνα.
Παρακαταθήκη για την επαύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Τζέντα προς την χώρα μας αποτελούν αφενός προηγούμενες εκδηλώσεις που έχουν διενεργηθεί από τον ίδιο φορέα στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας και αφετέρου οι διευκολύνσεις που παρέχει πλέον το υπουργείο Εξωτερικών για την ταχεία έκδοση βίζας. Δυσμενής προοπτική για την ραγδαία άνοδο της εν λόγω αγοράς προς την Ελλάδα αποτελεί η έλλειψη σταθερής πτήσης όλο το χρόνο από τη Τζέντα προς την Αθήνα.
Προφίλ Σαουδάραβα τουρίστα 
Στα χαρακτηριστικά του προφίλ του σημερινού Σαουδάραβα τουρίστα  καταγράφεται το γεγονός ότι ταξιδεύει πολλές φορές το χρόνο. Το συγκεκριμένο κοινό ενδιαφέρεται για διασκέδαση, για γαστρονομία, για περιηγήσεις, για τουρισμό υγείας και ευεξίας κ.α. Ο Σαουδάραβας τουρίστας δαπανά 6-7 φορές περισσότερα από το μέσο ξένο τουρίστα που επισκέπτεται την Ελλάδα, αρέσκεται να διαμένει σε 5 αστέρων ξενοδοχεία τα οποία ανήκουν σε διεθνείς αλυσίδες, ενώ προτιμά να γευματίζει σε πολυτελή εστιατόρια. Ταυτόχρονα επιζητά υψηλό service εκμισθώνοντας συνήθως λιμουζίνες με οδηγούς, ενώ λατρεύει το shopping αναζητώντας καλές τιμές.
Στο Greek Tourism Workshop παρευρέθη ο Έλληνας Γενικός Πρόξενος στην Τζέντα Ευγένιος Καλπύρης και ο επικεφαλής του Οικονομικού Γραφείου της Πρεσβείας Θεόδωρος Ξυπολιάς. Από Eλληνικής πλευράς στην εκδήλωση συμμετείχε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και Eλληνικές ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως η Grecotel και τα Divani Collection, ξενοδοχεία όπως το Athenaeum Intercontinental,  Belvedere Boutique Hotel Mykonos, Kensho Boutique Hotel & Suites, ο όμιλος Mideast Travel, το γραφείο Τhe Booking Expert, κ.λ.π.
Για την δυναμική διείσδυση του Ελληνικού τουρισμού στην αγορά του Αραβικού Κόλπου και της Μέσης Ανατολής προγραμματίζονται σε βραχύ χρονικό διάστημα οι ακόλουθες εκδηλώσεις :
Greek Tourism Workshop in Abu Dhabi στις 23/04/2017 και Greek Tourism Workshop in Lebanon στις 10/05/2017.
Το Greek Tourism Workshop είναι το μοναδικό στο είδος του που προβάλλει μόνο την Ελλάδα και που προσεγγίζει τις αναπτυσσόμενες και καίριας σημασίας αγορές του Κουβέιτ, της Σαουδικής Αραβίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και του Λιβάνου. Η ελληνική αντιπροσωπεία θα αποτελείται από αυστηρά επιλεγμένους επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς τουρισμού, ενώ οι τοπικοί πράκτορες αποτελούν την ελίτ των τοπικών αγορών και ενδιαφέρονται πραγματικά για το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Οι εκδηλώσεις που έχουν την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, διοργανώνονται από την εταιρία Congress Business Planners – στην οποία συμμετέχουν ο όμιλος Mideast Travel Worldwide και η Tourism Today- ενώ στην εκδήλωση της Βηρυτού, συμμετέχει ως συνδιοργανωτής και η Travel Media Applications.