Η KLM Royal Dutch Airlines προχωρά ένα βήμα παρακάτω στο Messenger, με μια νέα υπηρεσία με emojis που κάνει εύκολες τις αναζητήσεις διαδρομών σε μια άγνωστη πόλη ή χώρα.
Αναζητάτε το κοντινότερο ΑΤΜ ή σιδηροδρομικό σταθμό; Στείλτε απλά το σχετικό emoji στην KLM, δείξτε το σημείο όπου βρίσκεστε και η KLM θα σας απαντήσει αμέσως, δίνοντάς σας την κοντινότερη διεύθυνση.
Που βρίσκεται το κοντινότερο ιταλικό εστιατόριο; Το emoji της πίτσας και η ακριβής σαςθέση είναι τα στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να βρείτε την διαδρομή που ζητάτε. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ.
«Θεωρούμε ότι πρέπει να είμαστε εκεί που βρίσκονται οι πελάτες μας, και εκεί είναι όπου KLM και Messenger ταιριάζουν απόλυτα. Από τον Μάρτιο της προηγούμενης χρονιάς προσφέρουμε στουςπελάτες μας την εναλλακτική να λαμβάνουν όλα τα σχετικά με το ταξίδι τους έγγραφα και πληροφορίεςμέσα από το Messenger. H KLM μεταφέρει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και γνωρίζει πόσο δύσκολομπορεί να είναι να βρεις το δρόμο σου σε άγνωστα μέρη, οπότε η νέα αυτή υπηρεσία με τα emoji ήταντο επόμενο λογικό βήμα» δήλωσε ο Tjalling Smit, Ανώτερος Αντιπρόεδρος E-Commerce της Air France-KLM.
Η νέα υπηρεσία της KLM στο Messenger είναι διαθέσιμη για όλους, σε όλο τον κόσμο.
Η KLM και τα Social Media
Από το 2009 η KLM έχει κερδίσει τη φήμη του πρωτοπόρου στον τομέα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των εκστρατειών στο τοπίο των μέσων αυτών. Τον Φεβρουάριο του 2017 η KLM είχε περισσότερους από 24 εκατομμύρια followers στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. Μέσα από αυτές τις πλατφόρμες η KLM παίρνει περισσότερες από 100.000 αναφορές την εβδομάδα, εκ τωνοποίων 15.000 είναι ερωτήσεις ή σχόλια. Κάθε μια από αυτές απαντώνται προσωπικά από την ομάδατων 250 ατόμων που παρακολουθούν τους λογαριασμούς της εταιρείας. Η ομάδα αυτή αποτελεί και την μεγαλύτερη αποκλειστικά απασχολούμενη ομάδα social media παγκοσμίως.
Σε Facebook, Messenger, Twitter, Linkedin, Instagram, WeChat και Kakao Talk η KLM προσφέρει στους πελάτες υπηρεσίες 24|7 one-stop-shop σε 9 διαφορετικές γλώσσες: Ολλανδικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ισπανικά,Πορτογαλικά, Γαλλικά, Ιαπωνικά, Κινέζικα και Κορεάτικα.
Σε αναγνώριση αυτών των προσπαθειών, η Social Bakers ανέδειξε την KLM ως το «World’s Most Socially Devoted Brand».
- Επικαιρότητα
- Υπουργεία
- ΕΟΤ
- Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Υπουργείο Τουρισμου
- Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων
- Υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
- Υπουργείο Εξωτερικών
- Υπουργείο Παιδείας
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
- Υπουργείο Μεταφορών
- Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Υπουργείο Υγείας
- Υπουργείο οικονομικών
- Πολιτική
- Οικονομία
- Κοινωνία
- Πολιτισμός
- Αγορές
- COVID-19
- Υπουργεία
- Φορείς
- Περιφέρεια
- Επιχειρήσεις
- Μεταφορές
- Πρόσωπα
- ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Αγροτικός Τουρισμός
- Αθλητικός Τουρισμός
- Αρχαιολογικός Τουρισμός
- Αστικός Τουρισμός
- Γεωτουρισμός
- Εκπαιδευτικός Τουρισμός
- Θαλάσσιος Τουρισμός
- Θρησκευτικός Τουρισμός
- Ιαματικός Τουρισμός
- Οικοτουρισμός
- Πολιτιστικός τουρισμός
- Συνεδριακός τουρισμός
- Τουρισμός υγείας και ευεξίας
- Τουρισμός Περιπέτειας
- Χειμερινός Τουρισμός
- Γαστρονομία
- Οινοτουρισμός
- Κόσμος
- ΧΡΗΣΙΜΑ
Επιλέξτε Page