Από τις 6 έως τις 8 Μαΐου, η Χαλκιδική έγινε σημείο αναφοράς για 18 επαγγελματίες του τουρισμού από 11 διαφορετικές χώρες, στο πλαίσιο του καθιερωμένου πλέον FAM Trip που υλοποιήθηκε για 5η συνεχόμενη χρονιά, με τη συνεργασία του Thessaloniki Convention Bureau (TCB) και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής (ΤΟΧ). Η δράση ακολουθεί την επιτυχημένη παρουσίαση της Χαλκιδικής στην ετήσια εκδήλωση Connect Tourism & Travel Event Thessaloniki, όπου και οι επαγγελματίες της Χαλκιδικής είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν Β2Β συναντήσεις με τους διεθνείς hostedbyers. 

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης τους στη Χαλκιδική, οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν το Σπήλαιο και το νέο Μουσείο των Πετραλώνων, έναν από τους πιο εντυπωσιακούς φυσικούς θησαυρούς της περιοχής. Απόλαυσαν την κρουαζιέρα στο Άγιο Όρος, γνωρίζοντας από κοντά τη μοναδική αρχιτεκτονική και ιστορία του και δοκίμασαν μοναστηριακή κουζίνα, γευόμενοι παραδοσιακά πιάτα. Γευμάτισαν σε γραφικό ταβερνάκι δίπλα στη θάλασσα, ζώντας μια αυθεντική ελληνική εμπειρία, και περπάτησαν στα σοκάκια της Ουρανούπολης, ανακαλύπτοντας την τοπική κουλτούρα και αρχιτεκτονική.

«Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι που για πέμπτη χρονιά φιλοξενούμε επαγγελματίες του τουρισμού από όλο τον κόσμο, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν τις μοναδικές προτάσεις της Χαλκιδικής. Η Χαλκιδική έχει πολλά να δείξει και πέρα από το καλοκαίρι και τέτοιες δράσεις μας δίνουν την ευκαιρία να το αποδείξουμε στην πράξη. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια του προορισμού και επικεντρωνόμαστε σε δράσεις που δημιουργούν νέες συνεργατικές ευκαιρίες» δήλωσε ο Προέδρος του ΤΟΧ, κ. Γρηγόρης Τάσιος.

Ο ΤΟΧ θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους τοπικούς συνεργάτες του: τον ξενοδοχειακό όμιλο Acrotelκαι Athos Sea Cruises για την αμέριστη υποστήριξη τους.

Σημαντικό είναι ότι για τους περισσότερους συμμετέχοντες, αυτή ήταν η πρώτη τους επίσκεψη στη Χαλκιδική – και η εντύπωση που άφησε ο προορισμός ήταν παραπάνω από θετική. Εντυπωσιάστηκαν από τη φυσική ομορφιά, τις αυθεντικές εμπειρίες, την ποιοτική γαστρονομία και τη φιλοξενία των ανθρώπων.

Η δράση ανέδειξε και την αξία της άνοιξης ως ιδανικής εποχής για να ανακαλύψει κανείς τη Χαλκιδική, μακριά από την καλοκαιρινή πολυκοσμία. Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, ενισχύεται ο στόχος της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, με εμπειρίες που αναδεικνύουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του προορισμού και δίνουν προστιθέμενη αξία στις λιγότερο προβεβλημένες εποχές.

image
image 4
image 1
image 2

George BROUTZAS