20 Insights σε 90 λεπτά

Η ψηφιοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζουν σημαντικά το ταξίδι των πελατών, με αποτέλεσμα αλλαγές στο τοπίο των ενδιαφερομένων για Εθνικούς και Περιφερειακούς Οργανισμούς Τουρισμού (NTOs, DMOs) και τουριστικές επιχειρήσεις.

Αυτή η μετατόπιση παρουσιάζει προκλήσεις, ειδικά όσον αφορά την οργανωτική ανάπτυξη, την εικόνα του εαυτού και τους ρόλους και τις ευθύνες. Επιπλέον, αυτές οι αλλαγές επηρεάζουν τα βασικά καθήκοντα των NTO, των DMOs, καθώς και των επιχειρήσεων όσον αφορά τις μελλοντικές επενδύσεις, την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και το μάρκετινγκ.

Το ITB Transition Labs θα σας παρουσιάσει 20 βασικές πληροφορίες σε μόλις 90 λεπτά. Προσφέρει ανεκτίμητες πληροφορίες και στοχευμένες προτάσεις ειδικά σχεδιασμένες για να σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε αποτελεσματικά στις προκλήσεις που σας περιμένουν τους επόμενους 12 μήνες.

Το Εργαστήριο παρέχει πρόσβαση σε αποκλειστικά δεδομένα και πρακτικές στρατηγικές που δεν είναι μόνο εφαρμόσιμες αλλά και εύκολο να εφαρμοστούν, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις και να προσαρμόζεστε σε κάθε κατάσταση που αντιμετωπίζετε.

Το ITB Transition Lab πραγματοποιείται στην αίθουσα M6, Επίπεδο 3 , στο CityCube Berlin. Για να σας βοηθήσουμε να βρείτε το δρόμο σας προς το Εργαστήριο, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τους οικοδεσπότες και τις οικοδέσποινες μας στα γκισέ Info για να σας καθοδηγήσουν. Για περισσότερες λεπτομέρειες του χώρου, κάντε κλικ εδώ.

Αποκλειστικά για Συμμετέχοντες:

Θα λάβετε αποκλειστικά την πλήρη έκθεση ITB Travel & Tourism Report 2024/2025 ως φυλλάδιο από το ITB Transition Lab, συμπεριλαμβανομένων όλων των αποτελεσμάτων και των βασικών πληροφοριών.

Περί αυτού πρόκειται:

AI και Algorithm Aversion : Ο μελλοντικός ρόλος του μάρκετινγκ στον τουρισμό

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το ταξίδι του πελάτη και ποιες είναι οι επιπτώσεις αυτής της επιρροής;

Πώς θα αλλάξει η τεχνητή νοημοσύνη την αλυσίδα διανομής στον τουρισμό; Ποιοι είναι πιθανό να είναι οι νικητές και οι ηττημένοι σε αυτή τη μετατόπιση;

Πώς να εξισορροπήσετε την αποτελεσματικότητα με τη διατήρηση της αυθεντικότητας στη δημιουργία περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη ;

Υπάρχουν νέα σημεία αναφοράς για το μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο;

Πώς να επιτύχετε βιωσιμότητα και ανθεκτικότητα στο μάρκετινγκ;

… και άλλα βασικά θέματα.