Οι ηγέτες των ταξιδιών μίλησαν για τις τάσεις μετά την πανδημία στο World Travel Market του Λονδίνου με διαρκείς αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τον πληθωρισμό σε ορισμένες αγορές να έχουν επιπτώσεις.
Σε μια συνεδρία απαντώντας στην Παγκόσμια Έκθεση Ταξιδιών της WTM, η Patricia Page-Champion, Ανώτερη Αντιπρόεδρος και Παγκόσμιος Εμπορικός Διευθυντής της Hilton είπε: «Το 85% πλέον των επαγγελματικών ταξιδιών γίνεται μέσω των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».
Πρόσθεσε, επίσης, ότι υπήρξε μια ανάκαμψη στην «αναψυχή» – οι άνθρωποι συνδυάζουν τις επιχειρήσεις και την αναψυχή, με έναν στους τέσσερις ανθρώπους να φέρνουν μαζί τους ένα αγαπημένο τους πρόσωπο στο πλαίσιο ενός ταξιδιού το 2024, εν μέρει λόγω της αύξησης της ευέλικτης εργασίας.
Τα δημοφιλή αιτήματα πρόσθετων μετά την πανδημία από τους πελάτες του Hilton περιλαμβάνουν ξενοδοχεία φιλικά προς τα κατοικίδια, επιβεβαιωμένα δωμάτια που επικοινωνούν και φόρτιση EV, με αυξανόμενα αιτήματα βιωσιμότητας, συμπεριλαμβανομένων των εκδηλώσεων.
«Η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια», είπε ο Peter Krueger, Chief Strategy Officer και Chief Executive Officer Holiday Experiences για την TUI, εξηγώντας ότι παρόλο που οι πελάτες αγόραζαν τα ίδια πακέτα διακοπών σε ξενοδοχείο, πτήση και μεταφορές, «Είναι η εμπειρία που ενεργοποιεί την πώληση , δεν είναι πια ήλιος και παραλία.”
Ο Κρούγκερ εξήγησε επίσης πώς η αυξανόμενη ζήτηση για βιωσιμότητα είχε ισχυρό οικονομικό νόημα. Αναφέρθηκε σε μερικά ξενοδοχεία στις Μαλδίβες που λειτουργούσαν με ντίζελ, όπου η TUI είχε εγκαταστήσει ηλιακούς συλλέκτες και περίμενε να ανακτήσει τα χρήματα σε ενάμιση έως δύο χρόνια.
«Μπορείτε να κερδίσετε τόσα πολλά χρήματα για τη βιωσιμότητα», είπε. «Όλα τα ξενοδοχεία μας είναι προορισμοί για τον ήλιο και την παραλία, οπότε αυτό που έχετε είναι πολύ ήλιο!»
Αλλά πρόσθεσε ότι ορισμένες κυβερνήσεις είχαν μπλοκάρει τα αιτήματα της TUI για την κατασκευή ηλιακών πεδίων, επειδή εξακολουθούσαν να επενδύουν σε ορυκτά καύσιμα. «Για εμάς αυτή τη στιγμή είναι ένας περιοριστικός παράγοντας. Αυτό είναι που μας κρατάει περισσότερο πίσω».
Με μεγάλη εξάπλωση των αγορών, ο Κρούγκερ δεν ανησυχούσε για την οικονομική ύφεση σε ορισμένες χώρες. «Βλέπουμε μεγαλύτερη μετατόπιση στις αγορές προέλευσης και στους προορισμούς», εξήγησε, με, για παράδειγμα, τη Βόρεια Αμερική να επιλέγει κάθε ευρωπαϊκή χαλάρωση για την Καραϊβική και οι Ευρωπαίοι να ελέγχουν τους προϋπολογισμούς τους επιλέγοντας προορισμούς all-inclusive ή καλής αξίας, όπως η Βουλγαρία.
Ο Πέιτζ-Τσαμ του Hilton είπε ότι οι εγχώριες αγορές παγκοσμίως παρέμειναν δυναμικές μετά τον κορωνοϊό, για παράδειγμα με τη ζήτηση από τους Μεξικανούς για διανυκτερεύσεις σε δωμάτια στο Μεξικό.
Το Μαρόκο ανοίγει περισσότερα γραφεία στην Αφρική για να ενθαρρύνει τα περιφερειακά ταξίδια, δήλωσε ο Χατίμ Ελ Γκάρμπι, Επικεφαλής Εμπορικός Διευθυντής του Εθνικού Γραφείου Τουρισμού του Μαρόκου. Ο προορισμός είναι επίσης «να το κρατά τοπικό» για τους ξένους τουρίστες, ενθαρρύνοντας τον πιο βιώσιμο κοινοτικό τουρισμό.
Όσον αφορά την τεχνολογία, ο Krueger τόνισε τη σημασία της ψηφιακής τεχνολογίας για μια εταιρεία με πελατειακή βάση όσο το μέγεθος του πληθυσμού της Αυστραλίας: «Αν έχετε μια κλίμακα 27 εκατομμυρίων πελατών, αλλά όλοι θέλουν να έχουν εξατομικευμένες διακοπές, πώς το ταιριάζετε; Η απάντηση είναι η τεχνολογία».
Τα μοτίβα αναζήτησης και ακόμη και τα σημεία επαφής ξενοδοχείων συγκεντρώνουν πληροφορίες για την TUI για να επιτρέψουν πιο στοχευμένο μάρκετινγκ. Ως αποτέλεσμα, το «Look to book» είναι υψηλότερο, είπε ο Krueger. «Μπορούμε να προσαρμόσουμε… αλλά στη μαζική παραγωγή είναι δυνατό μόνο εάν ψηφιοποιήσετε».