Στο πλαίσιο της συνολικής ενημέρωσης του κοινού, για την πορεία των 14 Περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδος, η Fraport Greece, φορέας Διαχείρισης και Λειτουργίας αυτών, παρέθεσε γεύμα ενημέρωσης με συμμετέχοντες τους εκπρόσωπους του τύπου, αναδεικνύοντας τα επιτεύγματα και τις προκλήσεις που διαμορφώνουν τον τομέα των αερομεταφορών και του τουρισμού στη χώρα.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον κεντρικό ομιλητή κ. Γιώργο Βήλο, Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης της Fraport Greece, για μία πλειάδα θεμάτων, που αφορούσαν στη συνολική πορεία της εταιρείας, αλλά και θέματα τα οποία αφορούν ευρύτερα τον κλάδο.

Μεταξύ άλλων, οι παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν την επισκόπηση της επιβατικής κίνησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων για το πρώτο 10μηνο του 2023, τις πρωτοβουλίες και ενέργειες της εταιρείας για την επιμήκυνση της τουριστικής σαιζόν, τους τρόπους και τα αποτελέσματα της προώθησης των 14 προορισμών σε Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και τις προκλήσεις της επόμενης ημέρας στον τουρισμό και στον κλάδο των αερομεταφορών.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι εκπρόσωποι τύπου είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους εκπροσώπους της Fraport Greece, να ανταλλάξουν απόψεις, για την πορεία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, τη διαχείριση της τουριστικής ζήτησης και την ανάγκη επενδύσεων σε υποδομές, τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και της καινοτομίας στον κλάδο των αερομεταφορών και του τουρισμού και κυρίως, τις νέες τάσεις, αλλά και τις προκλήσεις, της επόμενης ημέρας.

Μεταξύ άλλων, ο κος Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της  Fraport Greece, ανέφερε: «η ανοδική πορεία της επιβατικής κίνησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων κατά το πρώτο 10μηνο του έτους αντανακλά την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, που εμπεριέχει και την αναβάθμιση των σχετικών με τον τουρισμό υποδομών όπως αυτών των αεροδρομίων. Παρ’ όλα αυτά, είναι πολύ σημαντικό να παραμείνουμε σε εγρήγορση δεδομένων των ποικίλων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο ευρύτερος τουριστικός κλάδος, γεγονός που επιτάσσει την συνεχή ενίσχυση  της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος βάσει των παγκόσμιων τάσεων, αλλά και των συνεργειών μεταξύ όλων εμάς που βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της τουριστικής αλυσίδας της χώρας μας.’’