Ο ΣΕΤΕ στην Philoxenia 2023

Η  Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, από την πρώτη της διοργάνωση το 1985 μέχρι σήμερα, σκιαγραφεί το προφίλ του τουριστικού επιχειρείν στη χώρα, εξελίσσοντας και εμπλουτίζοντας σταθερά τα χαρακτηριστικά της και λειτουργώντας ως ένα ιδιαίτερα δυναμικό B2B περιβάλλον για όλον τον τουριστικό τομέα.

Η Philoxenia σταθερά συμβάλει στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, ενώ παράλληλα αποτελεί και ένα σημαντικότατο διεθνές φόρουμ ενημέρωσης και διάδρασης μέσω των συνεδριακών και θεματικών της παρουσιάσεων. Σε αυτή τη γιορτή του τουρισμού, επίκεντρο αποτελεί η Θεσσαλονίκη, η οποία με το πολύπλευρο και πολυσύνθετο τουριστικό της προϊόν είναι μια πόλη που και στο κομμάτι του MICE αποτελεί σημαντικότατο κόμβο όχι μόνο για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αλλά εν γένει για όλη τη Βόρεια Ελλάδα.

Ο ΣΕΤΕ μαζί με το ΙΝΣΕΤΕ και την Marketing Greece συμμετείχαν στην Philoxenia 2023 με περίπτερο, κεντρική εκδήλωση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού με νέα εργαλεία και δράσεις και συμμετοχή σε σειρά από panels και θεματικές συζητήσεις.
Εκδήλωση ΣΕΤΕ – ΙΝΣΕΤΕ – Marketing Greece στο πλαίσιο της Philoxenia 2023: «Ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού | Νέα Εργαλεία και Δράσεις» 0c9bf3e7 2310 8bda 96bc be6dba6347f4 Οι κύριοι πυλώνες στρατηγικής ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του, καθώς και καινοτόμα εργαλεία και ενδεδειγμένες δράσεις σε αυτή την κατεύθυνση, ήταν τα κύρια θέματα που αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που συνδιοργάνωσαν το Σάββατο 11 Νοεμβρίου, ο ΣΕΤΕ, το ΙΝΣΕΤΕ και η Marketing Greece στο πλαίσιο της 38ης διεθνούς τουριστικής έκθεσης Philoxenia. Συμμετοχή Eντεταλμένου Συμβούλου ΣΕΤΕ, κ. Αλέξανδρου Θάνου, στο Philoxenia Forum 2023 86039ff8 ce09 438d f0d0 4831f1e51c7d Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΤΕ, κ. Αλέξανδρος Θάνος, συμμετείχε το Σάββατο, 11 Νοεμβρίου  σε πάνελ του Philoxenia Forum με θέμα: «Τι είναι στην πραγματικότητα ο Υπερ-Τουρισμός και πως αντιμετωπίζεται». Ο κ. Θάνος κατά τη διάρκεια της συζήτησης, επισήμανε ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για υπερτουρισμό εθνικά, αλλά για μία ανισορροπία με ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά. Μάλιστα ανέφερε ότι σε 5 από τις 13 Περιφέρειες της χώρας και μέσα σε 5 μήνες του έτους πραγματοποιείται το 90% των ετήσιων τουριστικών εσόδων. Συμμετοχή Eντεταλμένου Συμβούλου ΣΕΤΕ, κ. Αλέξανδρου Θάνου, στην εκδήλωση της Alpha Marketing 1d71f567 35cd 2f35 4d25 9f462e6f0328 Το Σάββατο, 11 Νοεμβρίου ο Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΤΕ, κ. Αλέξανδρος Θάνος, συμμετείχε σε συζήτηση που διοργάνωσε η Alpha Marketing με το Business Future Institute σχετικά με το πως επηρεάζονται και ανταποκρίνονται στο δυναμικά μεταλλασσόμενο περιβάλλον οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι λοιποί δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς, καθώς και οι τουριστικές επιχειρήσεις.
  Συμμετοχή της Γενικής Διευθύντριας ΣΕΤΕ, κ. Μαρίας Γάτσου, σε Ημερίδα με θέμα: «Smart Tourism: Έξυπνες Καινοτομίες προς το 2030» eb6d7aae f762 c136 3a5b 8c3710e84fba

Η Γενική Διευθύντρια του ΣΕΤΕ, κ. Μαρία Γάτσου, συμμετείχε το Σάββατο, 11 Νοεμβρίου σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με τίτλο «Smart Tourism: Έξυπνες Καινοτομίες προς το 2030» στο πλαίσιο ημερίδας που συνδιοργάνωσαν το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης Thessaloniki Tourism και το Bournemouth University.

Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής της, η κ. Γάτσου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε πρόσφατη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ και της Accenture, για την υιοθέτηση ενός Στρατηγικού Οδικού Χάρτη, που σε συνδυασµό µε τη δηµιουργία ενός αποτελεσµατικού πλαισίου υποστήριξης των επιχειρήσεων, αποτελούν το «κλειδί» επιτυχίας για τον ψηφιακό µετασχηµατισµό του κλάδου. «Καλούμαστε να επανασχεδιάσουμε το ελληνικό τουριστικό προϊόν θέτοντας στο επίκεντρο τη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη σε όλα τα βασικά στάδια του ταξιδιού: την οργάνωση του ταξιδιού, το ταξίδι προς τον προορισμό, την ίδια την τουριστική εμπειρία και τέλος, την επιστροφή», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Την στρογγυλή τράπεζα συντόνισε ο κ. Δημήτριος Μπούχαλης, Καθηγητής, Director of the eTourism Lab του Bournemouth University.
     
  Συμμετοχή του Γενικού Διευθυντή της Marketing Greece, κ. Νίκου Διαμαντόπουλου, στο 3ο Bike Friendly Forum ESG: Νέο μοντέλο βιώσιμου τουρισμού 9fcdd2d7 3e68 be9c ca43 fd13406c4139

Με σύντομο χαιρετισμό συμμετείχε στο 3ο Bike Friendly Forum, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 11 Νοεμβρίου στο πλαίσιο της Philoxenia, ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κ. Νίκος Διαμαντόπουλος.

Ο κ. Διαμαντόπουλος κατά τη διάρκεια του σύντομου χαιρετισμού του ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ο ποδηλατικός τουρισμός πέρα από το γεγονός ότι δίνει την ευκαιρία στους προορισμούς να αναδείξουν με ξεχωριστό τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους και τονίσουν την επιλογή τους για βιώσιμη ανάπτυξη, δίνει το στίγμα για τα επόμενα βήματα. Είναι ζητούμενο για όλους μας, να προσεγγίσουμε τον τουρισμό με έναν διαφορετικό τρόπο και να χτίσουμε όλοι μαζί ένα νέο βιώσιμο τουριστικό μοντέλο. Ένα μοντέλο που η τοπική οικονομία και κοινωνία, ο πολιτισμός, η κουλτούρα και το περιβάλλον συνυπάρχουν με τρόπο τέτοιο που συνεισφέρουν στην αειφόρο ανάπτυξη». Επίσκεψη του Deputy CEO της Eurobank, κ. Ανδρέα Αθανασόπουλου, στο περίπτερο του ΣΕΤΕ στην Philoxenia ec97f150 203c 5061 c97f 13932bd768de

Το περίπτερο του ΣΕΤΕ στην Philoxenia, επισκέφτηκε την Παρασκευή, 10 Νοεμβρίου, ο Deputy CEO της τράπεζας, κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, μαζί με κλιμάκιο στελεχών.
 
 . 
  transparent
  transparent