Η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου και ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Δημήτρης Φραγκάκης παρουσίασαν σήμερα Πέμπτη 20 Οκτωβρίου τα νέα περίπτερα με τα οποία η Ελλάδα θα «ταξιδέψει» στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις
Νέο σύγχρονο σχεδιασμό αποκτούν τα περίπτερα του ΕΟΤ με τα οποία θα εκπροσωπηθεί η Ελλάδα στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις που χαρακτηρίζονται από τις νέες σύγχρονες τάσεις της ψηφιακής τεχνολογίας και της βιώσιμης ανάπτυξης. Βασικός στόχος του ΕΟΤ με τα νέα περίπτερα είναι η ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό τουριστικό προορισμό προβάλλοντας τόσο τον μεγάλο αριθμό των νησιών, όσο και την πολυποίκιλη ενδοχώρα που προσφέρουν ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες, ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
«Στα πλαίσια της εθνικής τουριστικής στρατηγικής και τηρώντας τις δεσμεύσεις μας από την αρχή της θητείας μας, παρουσιάζουμε το νέο περίπτερο που σηματοδοτεί το νέο πρόσωπο της Ελλάδας ως κορυφαίου, αειφόρου προορισμού. Η εργονομία του περιπτέρου ακολουθεί τις αρχές της πράσινης οικονομίας. Με τη χρήση υπερσύγχρονων ψηφιακών εφαρμογών επιτυγχάνεται η διάδραση με τον επισκέπτη» επισήμανε, μεταξύ άλλων, η κυρία Γκερέκου.
«Το νέο περίπτερο περιέχει σημαντικές καινοτομίες, ενώ γίνεται πιο λειτουργικό για τους επισκέπτες και τους εκθέτες μας. Σε μια κρίσιμη συγκυρία για τον τουρισμό διεθνώς, βγαίνουμε στις αγορές με νέο πρόσωπο», τόνισε ο κύριος Φραγκάκης.
Βασικά συστατικά της δομής του περιπτέρου είναι η επιλογή απλών, ιστορικών και αρχιτεκτονικών στοιχείων «μεταφρασμένα» στο σύγχρονο γίγνεσθαι, που βοηθούν τους επισκέπτες να έρθει σε επαφή με τις βασικές έννοιες του ελληνικού πολιτισμού και της Ιστορίας που τον διακρίνει, πάντοτε μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης οπτικής.
Το σύνολο της κατασκευής αφηγείται μια ιστορία: Την ιστορία ενός τόπου, που απαρτίζεται από διακριτά και ιδιαίτερα στοιχεία – δομές. Ο επισκέπτης περιδιαβαίνοντας συνδέεται και αναγνωρίζει διαφορετικές πτυχές της Ελλάδας και του πολιτισμού της.
Η παρθενική εμφάνιση του νέου περιπτέρου στο εξωτερικό θα γίνει στην World Travel Market του Λονδίνου που θα πραγματοποιηθεί φέτος από 7 έως 9 Νοεμβρίου.
Να πούμε στο σημείο αυτό πως ο ΕΟΤ έχει ξεκινήσει από το 2011 να συμμετέχει στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις με περίπτερα ενιαίου σχεδιασμού. Ο στόχος πίσω από αυτή την επιλογή είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του destination brand «Ελλάδα», ενώ έχει οδηγήσει στη διαμόρφωση μιας διακριτής, αλλά και συνεπούς διαχρονικά ταυτότητας για το ελληνικό περίπτερο στο ανταγωνιστικό περιβάλλον των διεθνών εκθέσεων.
Σημειώνεται τέλος πως το περίπτερο με το οποίο συμμετείχε έως πρόσφατα ο ΕΟΤ στις εκθέσεις βραβεύθηκε σε πλήθος διοργανώσεων, για τον λιτό και κομψό σχεδιασμό του και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες.