Το ελληνικό brand «μαγεύει» τους τουρίστες στον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες, κυρίως λόγω της ομορφιάς, των νησιών και της ιστορίας της χώρας.

Η συνολική δημοφιλία της Ελλάδας συνεχίζει να σημειώνει ανοδική τάση, με τρεις στους δέκα Καναδούς (29%) και πάνω από τέσσερις στους δέκα Αμερικανούς (43%) να δηλώνουν ότι έχουν θετική εντύπωση για την Ελλάδα συνολικά. Πρόκειται για ιστορικό υψηλό από το 2013 που ξεκίνησε η καταγραφή, σύμφωνα με τη Nanos Research Corporation.

Επιπλέον, έχει βελτιωθεί η αντίληψη της Ελλάδας ως ασφαλούς ταξιδιωτικού προορισμού, με τη μεγαλύτερη αύξηση σε αυτήν την κατηγορία από το 2013 για τους Καναδούς (μέση βαθμολογία 6,8 στα δέκα, από 5,4 το 2013) και για τους Αμερικανούς (μέση βαθμολογία 7,0 στα δέκα, από 6,4 το 2013).

Οι αντιλήψεις για την Ελλάδα ως συμμάχου του ΝΑΤΟ σημείωσαν επίσης θετική άνοδο μεταξύ των Καναδών (μέση βαθμολογία 7,0, από 6,0 το 2013). «Βλέπουμε μια πιο μακροπρόθεσμη ευνοϊκή τάση, όπου οι Βορειοαμερικανοί έχουν όλο και πιο θετικές εντυπώσεις για την Ελλάδα», δήλωσε ο Επικεφαλής Αναλυτής Δεδομένων Nik Nanos.

Στον απόηχο της πανδημίας, η επιθυμία για διεθνή ταξίδια γενικά συνεχίζει να μειώνεται στη Βόρεια Αμερική, αλλά το ενδεχόμενο πραγματοποίησης επίσκεψης στην Ελλάδα παραμένει ισχυρό.

«Τόσο οι Καναδοί (62%) όσο και οι Αμερικανοί (66%) είναι ανοιχτοί συγκεκριμένα στο ενδεχόμενο μετάβασης στην Ελλάδα για διακοπές, ενώ η φυσική ομορφιά και η ιστορία της Ελλάδας παραμένουν τα κορυφαία αξιοθέατα για τους Καναδούς και τους Αμερικανούς», πρόσθεσε ο Nik Nanos.