Το Συντονιστικό Κέντρο για τον Τουρισμό Κίνας-Χωρών Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (ΚΑΕ) της Πρωτοβουλίας 14+1 ανακοίνωσε τα φετινά Βραβεία Τουρισμού Marco Polo, στα οποία ο ελληνικός τουρισμός έλαβε δύο σημαντικές διακρίσεις.
Πιο συγκεκριμένα, το Γραφείο του ΕΟΤ στο Πεκίνο ξεχώρισε και τιμήθηκε με το βραβείο «Εθνικού και Περιφερειακού Οργανισμού Τουρισμού», ενώ το ταξιδιωτικό γραφείο Traces of Greece, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, βραβεύτηκε στην κατηγορία ««Ταξιδιωτικά Γραφεία/Ταξιδιωτικοί Πράκτορες».
Η συμμετοχή της Ελλάδας στην Πρωτοβουλία 14+1 για θέματα τουρισμού αποτελεί μια ακόμα δράση του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με στρατηγική στόχευση στην κινεζική αγορά. Το Υπουργείο Τουρισμού βρίσκεται σε ετοιμότητα με στρατηγική και σχέδιο δράσης για την αγορά της Κίνας, τα οποία αναπροσαρμόζονται συνεχώς ανάλογα με τις τρέχουσες συνθήκες, αποδεικνύοντας ακόμη μία φορά ότι η Κίνα εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική αγορά-στόχο για τον ελληνικό τουρισμό.
Για τη βράβευση της υπηρεσίας του ΕΟΤ στο Πεκίνο, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, δήλωσε: «Το γραφείο του ΕΟΤ στην Κίνα λαμβάνει ένα σημαντικό βραβείο που αναδεικνύει τις ελληνικές τουριστικές υπηρεσίες και την αξία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη μεγάλη και σημαντική αγορά της Κίνας. Θέλω να συγχαρώ τον διευθυντή της υπηρεσίας μας στο Πεκίνο, Γιάννη Πλεξουσάκη, καθώς και όλους τους συνεργάτες του και αναγνωρίζω ότι το έργο τους ήταν πάρα πολύ δύσκολο μέσα στις πολύ δυσμενείς συνθήκες της πανδημίας. Τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό στελεχώνονται από εξαιρετικούς επαγγελματίες που κάνουν πολύ σημαντική δουλειά για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού».
Τα Βραβεία Τουρισμού Marco Polo έχουν ως στόχο να αναγνωρίσουν και να αναδείξουν τις πρωτοβουλίες και την συμβολή των φορέων και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ενεργά στην ανάπτυξη του καλύτερου τουριστικού προϊόντος για την κινεζική αγορά.
Ιδιαίτερα φέτος, η διεθνής κριτική επιτροπή των Βραβείων MarcoPolo αναζήτησε δημιουργικές και καινοτόμες ιδέες που βοήθησαν στο να ξεπεραστούν οι σοβαρές επιπτώσεις της πανδημίας και να μετατραπούν σε κάτι νέο, μοναδικό και ελπιδοφόρο. Στις υποψηφιότητες έπρεπε να αναδεικνύεται ευκρινώς ότι η επιχειρηματική οντότητα ή ο οργανισμός τουρισμού είναι σε θέση να μελετά τις νέες αναδυόμενες τάσεις στην Κίνα και να στοχεύει σε Κινέζους ταξιδιώτες που αναζητούν υψηλού επιπέδου τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Στα βραβεία διακρίθηκαν επιχειρήσεις και οργανισμοί που κατάφεραν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των Κινέζων ταξιδιωτών στη διάρκεια της πανδημίας, καθώς και τα νέα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες που δημιουργήθηκαν με στόχο να προσελκύσουν την προσοχή των Κινέζων ταξιδιωτών μετά την πανδημία του COVID-19.