Μετά το Travel+Leisure, η Μήλος κέρδισε μια ακόμα ψηφοφορία αναγνωστών, αυτή τη φορά από το βρετανικό Guardian.

Η αξία παρόμοιων διακρίσεων είναι ανεκτίμητη αν ληφθεί υπόψη ότι εκατομμύρια πρώην και μελλοντικών επισκεπτών του νησιού το επιλέγουν με βάση δικά τους και μόνο κριτήρια. 

Και αυτό αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για όλο τον κόσμο, δεδομένου ότι η επιλογή και η κατάταξη είναι εντελώς άδολη και όχι καθοδηγούμενη, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ