Με «ηχηρές» παρουσίες και σημαντικούς εκθέτες ξεκίνησε χθες το δεύτερο Yachting Volos Festival Θαλάσσιος Τουρισμός και Γαστρονομία για την τουριστική ανάδειξη της περιοχής
Την Πέμπτη 5 Μαΐου το απόγευμα άνοιξε τις πύλες του το Yachting Volos Festival Θαλάσσιος Τουρισμός και Γαστρονομία με σημαντικές παρουσίες στα εγκαίνια της έκθεσης που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, τον Δήμο Βόλου και το Επιμελητήριο Μαγνησίας, με την υποστήριξη της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαγγελματικών Τουριστικών Σκαφών Θεσσαλίας «Αργώ».
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που βρισκόμαστε και πάλι εδώ σε αυτό το σημαντικό γεγονός για τον τουρισμό στη Θεσσαλία», τόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Mact Media Group κ. Γιώργος Καραχρήστος που έχει αναλάβει τη διοργάνωση της εκδήλωσης. «Αυτό που επιδιώκουμε είναι να αναδείξουμε τη Μαγνησία ως προορισμό θαλάσσιου τουρισμού, ο οποίος συνδυάζει τo yachting και τη γαστρονομία», επισήμανε ο κ. Καραχρήστος.
Παρόντες στα εγκαίνια του δεύτερου Yachting Volos Festival Θαλάσσιος Τουρισμός και Γαστρονομία ήταν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός, η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Θεσσαλίας Γ. Μπουτίνας, ο Αντιπεριφερειάρχης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Απασχόλησης & Εμπορίου Αθ. Μόρας, ο Αντιδήμαρχος Βόλου Οικονομικών Υπηρεσιών και Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας (Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής) Ανδρέας Ζέρβας, ο Αντιδήμαρχος Νοτίου Πηλίου Γ. Φιλίππου, ο Αντιδήμαρχος Ζαγοράς Μουρεσίου Απ. Σολδάτος, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Αρ. Μπασδάνης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καρδίτσας Κ. Ζυγογιάννης, εκπρόσωποι της υφυπουργού Παιδείας Ζέττας Μακρή και των βουλευτών Χρ. Μπουκώρου και Κ. Μαραβέγια, ο πρόεδρος του ΕΠΕΣΘ «Αργώ» Παν. Πτωχόπουλος και η πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βιοτεχνών – Εμπόρων Μαγνησίας Δωροθέα Καναβιτσά. Στα εγκαίνια έκανε αγιασμό ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος.
Ο κ. Αγοραστός κατά τον χαιρετισμό του στα εγκαίνια της έκθεσης επισήμανε ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας χρησιμοποιεί κάθε δυνατό εργαλείο για την προώθηση του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση και πηγή ζωής. «Έχουμε οργανωμένο σχέδιο και στρατηγική με στόχευση, ένα ολοκληρωμένο marketing plan για την προβολή της Θεσσαλίας, η οποία είναι μια μικρή Ελλάδα. Διαθέτει πολιτιστικά και θρησκευτικά μνημεία, αλλά και περιβαλλοντικά σημεία μοναδικά. Όσον αφορά τον θαλάσσιο τουρισμό, τον έχουμε ενισχύσει και μελλοντικό όραμα αποτελεί η θαλάσσια Εγνατία, που θα συνδέει τον Βόλο και τα νησιά με την Θεσσαλονίκη και την Αλεξανδρούπολη, ώστε να αποκομίσουμε τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη», είπε.
Από την πλευρά της, η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, επισήμανε ότι η πρώτη διοργάνωση, πέρυσι τον Οκτώβριο, ήταν πιλοτική και επειδή υπήρξε θετική ανταπόκριση από ανθρώπους που αγαπούν το yachting και τη θάλασσα, η έκθεση πλέον αποκτά χαρακτηριστικά ετήσιου θεσμού.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Αρ. Μπασδάνης εξέφρασε την δυσαρέσκειά του για την απουσία του Οργανισμού Λιμένος από τη διοργάνωση. «Πρέπει να καταλάβουν πόσο σοβαρό είναι να διοργανώνεις μια τέτοια έκθεση στο λιμάνι σου», είπε και πρόσθεσε ότι υπάρχει master plan για την ανάπτυξη του λιμανιού από το 2013, αλλά επί 10 χρόνια δεν έχει γίνει τίποτα. «Ας αποφασίσουμε επιτέλους να γίνει μια μαρίνα που θα φέρει χρήμα στην περιοχή. Λείπει η μαρίνα και κανείς δεν βάζει πλάτη να υλοποιηθεί αυτό το όραμα», τόνισε ο κ. Μπασδάνης.
Να σημειωθεί πως στο Φεστιβάλ παίρνουν μέρος 50 εκθέτες που ασχολούνται με το Yachting, το Θαλάσσιο Τουρισμό και την Γαστρονομία και σκάφη από την περιοχή της Θεσσαλίας, αλλά και από όλη την Ελλάδα.
Οι επισκέπτες του Yachting Volos: Θαλάσσιος Τουρισμός και Γαστρονομία θα έχουν την ευκαιρία να επιβιβαστούν σε σκάφη, κάθε λογής, να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες είτε απόκτησης ιδιόκτητου σκάφους, είτε ναύλωσης επαγγελματικού σκάφους, με ή χωρίς πλήρωμα, να γνωρίσουν νέα προϊόντα, να γευθούν τοπικά προϊόντα και να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις που διοργανώνονται στα πλαίσια της έκθεσης με κεντρικό σκοπό την τουριστική ανάδειξη της περιοχής. Θα παρουσιαστούν εταιρείες Θαλάσσιου Τουρισμού και Yachting, εταιρείες με προϊόντα που συνεργάζονται με το Yachting, εταιρείες με παραδοσιακά τοπικά προϊόντα. Θα υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι για Β2Β συναντήσεις με επιχειρηματίες και Bloggers που θα συναντηθούν με τους επαγγελματίες του Yachting.