Σε μια σειρά σημαντικών εκθέσεων, που θα υλοποιηθούν μέσα στο φθινόπωρο, προχωρά η Mact Media Group. Στο επίκεντρο των εκθέσεων που έχουν προγραμματιστεί βρίσκονται ο Θαλάσσιος και ο Θεματικός Τουρισμός.
Το μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα», ήταν, είναι και θα είναι το κυρίαρχο για το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, ωστόσο, ιδιαίτερα σήμερα, είναι εξαιρετικά κρίσιμος ο εμπλουτισμός του τουρισμού, με νέες εμπειρίες και νέες δυνατότητες για τους επισκέπτες.
Η Ελλάδα έχοντας μια ακτογραμμή άνω των 16.000 χλμ και χιλιάδες νησιά, αποτελεί ιδανική τοποθεσία για το yachting. Έχοντας ως στόχο την ανάδειξη αυτής της μορφής θαλάσσιου τουρισμού, αλλά και τη διασύνδεσή της με τη γαστρονομία, τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο θα πραγματοποιηθούν τρία Yachting Festivals, σε Σύρο, Βόλο και Άλιμο.
Η αρχή της Mact Media Group γίνεται με το 1st Cyclades Yachting Festival and Gastronomy που θα πραγματοποιηθεί στη Σύρο 9 με 11 Οκτωβρίου με στόχο να γίνει μια ετήσια συνάντηση του κλάδου με επαγγελματίες και υποψήφιους πελάτες, όπου χιλιάδες επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των εκθετών.
Πρωταρχικός σκοπός του Φεστιβάλ είναι να προωθήσει τη Σύρο και να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τον θαλάσσιο πλούτο και την περιβαλλοντική φυσιογνωμία των Κυκλάδων. Στόχος είναι να γίνει θεσμός για τα επόμενα χρόνια και προοδευτικά να αποτελέσει ορόσημο και σημείο αναφοράς του θαλάσσιου τουρισμού σε όλο το κόσμο.
Ακολουθεί το Yachting Volos: Θαλάσσιος Τουρισμός και Γαστρονομία, το οποίο έρχεται στο λιμάνι του Βόλου, στις 14 με 17 Οκτωβρίου 2021 παρά τα εμπόδια και τις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία. Το μεγάλο event της Μαγνησίας για το yachting και τη γαστρονομία, ήταν σχεδιασμένο να πραγματοποιηθεί τον Μάιο του 2020 και φυσικά αναβλήθηκε λόγω των περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση της μετάδοσης του κορονοϊού.
Οι επισκέπτες του Yachting Volos: Θαλάσσιος Τουρισμός και Γαστρονομία θα έχουν την ευκαιρία να επιβιβαστούν σε σκάφη, κάθε λογής, να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες είτε απόκτησης ιδιόκτητου σκάφους, είτε ναύλωσης επαγγελματικού σκάφους, με ή χωρίς πλήρωμα, να γνωρίσουν νέα προϊόντα, να γευθούν τοπικά προϊόντα και να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις που διοργανώνονται στα πλαίσια της έκθεσης με κεντρικό σκοπό την τουριστική ανάδειξη της περιοχής.
Στις 22 με 24 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί virtually στο Mact Expo Center η μεγάλη έκθεση για τον Θεματικό Τουρισμό, τη Γαστρονομία και τον Οίνο ttgw (Thematic Tourism Gastronomy and Wine). Πρόκειται για την πρώτη διεθνή έκθεση για τον Εναλλακτικό Τουρισμό που πραγματοποιείται στην Ελλάδα και έχει κεντρικό στόχο την ανάδειξη όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων που μπορούν να συμβάλλουν στο concept Τουρισμός 365 μέρες το χρόνο και που μπορούν να δώσουν παράλληλα νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και απασχόλησης στις τοπικές κοινωνίες.
Στην ttgw θα διοργανωθούν Β2Β συναντήσεις με tour operators και επαγγελματίες από το εξωτερικό, ενώ θα φιλοξενηθούν και workshops για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Η συνέχεια στα events της Mact Media Group θα δοθεί με το 3ο Yachting Festival Athens που θα πραγματοποιηθεί στον Άλιμο 6 με 9 Νοεμβρίου. Διοργανώνεται για 3η χρονιά σε συνεργασία με τον ΣΙΤΕΣΑΠ (Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος), με σκοπό να αναδείξει τους επαγγελματίες του χώρου του Yachting.
Το 3ο Yachting Festival αναδεικνύει τις ευκαιρίες και προκλήσεις για επενδύσεις στο Θαλάσσιο Τουρισμό, προβάλλοντας τις δυνατότητες των μαγευτικών ελληνικών θαλασσών και απολαυστικών θαλάσσιων σπορ ενώ παράλληλα ενισχύει τις εμπορικές σχέσεις μεταξύ επαγγελματιών του ΥACHTING. Κατόπιν, πλούσιες προωθητικές δράσεις στο Athens Yachting Festival αναδεικνύουν τους Παράκτιους & Νησιωτικούς Προορισμούς, τις ποικίλες μορφές Θαλάσσιου Τουρισμού και τα θαλάσσια σπορ.
Να επισημανθεί τέλος πως μετά την επιτυχία που έχει γνωρίσει η «itn Ελληνικός Τουρισμός», η Mact Media Group ετοιμάζει το προσεχές διάστημα την έκδοση του «itn Greek Tourism», του τουριστικού οδηγού στα αγγλικά για την προβολή προορισμών, μορφών τουρισμού και επιχειρήσεων στο εξωτερικό.
Επίσης θα εκδοθούν τα κλαδικά περιοδικά της ΣΕΤΚΕ και του ΣΙΤΕΣΑΠ. Το περιοδικό της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, έχει στόχο την πληρέστερη ενημέρωση των μελών της Συνομοσπονδίας, ενώ θα αποτελέσει και τον δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των μελών και των τουριστικών περιοχών.
Αντιστοίχως το περιοδικό που θα απευθύνεται στους επαγγελματίες ιδιοκτήτες τουριστικών σκαφών άνευ πληρώματος, θα περιλαμβάνει όλες τις τρέχουσες εξελίξεις γύρω από τον θαλάσσιο τουρισμό και θα εστιάζει στα αιτήματα, τις ανάγκες και τις επενδύσεις που πρέπει να γίνουν ή γίνονται για την ανάπτυξη του yachting στην Ελλάδα.
Με δεδομένες τις δύσκολες στιγμές που πέρασε και περνάει ο τουριστικός κλάδος από την πανδημία, η Mact Media Group με τις πρωτοβουλίες και δράσεις που αναλαμβάνει επιχειρεί να συμβάλει στο μέγιστο δυνατόν βαθμό για την ταχύτερη ανάκαμψη και για δημιουργία νέας προοπτικής στο τουριστικό μοντέλο της χώρας.