Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η Ομοσπονδία FedHATTA χαιρετίζει την δήλωση του Οικονομικού Επιτρόπου, την προηγούμενη εβδομάδα, ότι μετά το κίνημα εμβολιασμών και το πράσινο πιστοποιητικό που θέσπισε η Ευρωπαϊκή Ένωση, και που τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιουλίου, μπορούμε να διατηρούμε συγκρατημένη αισιοδοξία για τον τουρισμό. Κυρίως, όμως χαιρετίζουμε την δήλωσή του για το ενδεχόμενο περαιτέρω οικονομικής στήριξης προς τα μέλη της Ε.Ε., και είμαστε σε αναμονή για να το δούμε αυτό να γίνεται πράξη, να αγγίξει δηλαδή πρακτικά τους διακινητές του σοβαρού οικονομικού μοχλού της Ευρώπης: τα τουριστικά γραφεία. 
 
H FedHATTA χαιρετίζει και τη σημαντική πρωτοβουλία του Ε.Ο.Τ. να συνεργαστεί με την ECTAA, το πανευρωπαϊκό όργανο των τουριστικών γραφείων, και να δημιουργήσουν μαζί το πρωτοπόρο πρόγραμμα καμπάνιας για την Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιουνίου και στις 6 Ιουλίου. Η Ελλάδα με τις υποδομές της, τον θεματικό τουρισμό και το σύνολο των προορισμών της, ηπειρωτικών και νησιωτικών, παρουσιάστηκε στις Κάτω Χώρες, την Ιρλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Σκανδιναβικές χώρες, δίνοντας την δυνατότητα σε Συνδέσμους τουριστικών γραφείων και tour operators να αξιολογήσουν εκ νέου στο σήμερα τη χώρα μας ως προορισμό. Η Ομοσπονδία στήριξε συντονιστικά την προσπάθεια αυτή. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η ECTAA δημιούργησε για πρώτη φορά αυτό το πρόγραμμα προώθησης, υπό τον τίτλο Showcase, το οποίο και εφάρμοσε για την Ελλάδα, και μάλιστα εν μέσω πανδημίας.

Τα ευρωπαϊκά κράτη είναι προορισμοί – στόχοι για τον ελληνικό τουρισμό, και αναμένουμε να δούμε σύντομα τα αποτελέσματα από αυτή την κίνηση. Η Ευρώπη είναι μια τεράστια τουριστική αγορά, τόσο για τον εξερχόμενο όσο και για τον εισερχόμενο τουρισμό μας, για τον επαγγελματικό τουρισμό, τον τουρισμό συνεδρίων, αναψυχής, τον θεματικό τουρισμό, καθώς και για όλες τις ηλικιακές βαθμίδες.

Πέραν αυτού όμως, δεν σταματούμε να εκτείνουμε τις προσπάθειές μας και σε άλλες αγορές, εκτός Ευρώπης, με συνεχείς παρουσιάσεις, επαφές και συναντήσεις.
Γνωρίζουμε ότι έχουμε πολλά να αντιμετωπίσουμε ακόμα, για να φτάσουμε από το απόλυτο 0 της παύσης του τουρισμού, στα επίπεδα που θα μας ικανοποιούν, και που θα είναι βιώσιμα για τον κλάδο αλλά και για τον τουρισμό».