Στον στρατηγικό σχεδιασμό του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2021 αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, χαρακτηρίζοντας το 2021 μία εξαιρετικά αβέβαιη χρονιά.

«Στον ΕΟΤ το 2020 για πρώτη φορά μέσα σε 9 μήνες έχουν γίνει τρεις διαφορετικές καμπάνιες του ελληνικού τουρισμού, αυτό δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην ιστορία», επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ. «Ενόψει του 2021 πήραμε μία απόφαση, η οποία πιστεύω ότι θα μας βγει, και είναι να έχουμε καμπάνια χώρας όλο τον χρόνο. Είναι κάτι πρωτόγνωρο. Ξεκινάμε την προσπάθεια αυτή τέλος Οκτωβρίου», είπε χαρακτηριστικά.

«Ήδη από πέρυσι το μίγμα της καμπάνιας να είναι σε ποσοστό περίπου 80% πλέον digital, διότι καταλαβαίνουμε ότι από εκεί εξαρτώνται πάρα πολλά. Εκεί απευθύνονται οι περισσότεροι πολύ ενεργοί υποψήφιοι επισκέπτες της χώρας μας και ηλικίες οι οποίες είναι πολύ δυναμικές. Αυτό δε σημαίνει, βέβαια, ότι τα παραδοσιακά μέσα τα αφήνουμε εκτός καμπάνιας. Φυσικά ένα 20% περίπου της καμπάνιας διοχετεύεται στα κλασικά μέσα. Αυτή η καμπάνια είναι κυρίως μια καμπάνια εμπειρίας. Κι εκεί κάνουμε μια καινοτομία, δεν διαφημίζουμε απλά έναν τόπο, διαφημίζουμε μια εμπειρία που αποκομίζει κάποιος ο οποίος επισκέπτεται έναν τόπο», τόνισε.

Μάλιστα, αναφερόμενος στο 2021, ο Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε ότι στόχος είναι η αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που κέρδισε ο ελληνικός τουρισμός από τη διαχείριση της πανδημίας, ενώ προανήγγειλε την ολοκλήρωση της ριζικής αναμόρφωσης του visitgreece.gr, της ναυαρχίδας προβολής του ΕΟΤ στο εξωτερικό, μέσα στους επόμενους 4 μήνες.

«Λόγω COVID θα πρέπει να πάμε σε μια αλλαγή του τρόπου με τον οποίο προωθούμε τη χώρα και του τουριστικού προϊόντος που θέλουμε να προωθήσουμε στο εξωτερικό», κατέληξε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:

https://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=87557