Tον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες αντιδρούν και επαναπροσδιορίζουν τις αξίες τους κατά τη διάρκεια της αβεβαιότητας λόγω κορωνοϊού εξετάζει νέα έρευνα.

Στη νέα μελέτη της εταιρείας Ketchum συμμετείχαν περίπου 4.000 Αμερικανοί. Στόχος της ήταν να εκτιμηθεί πως αισθάνονται, σκέφτονται και σχεδιάζουν οι τουρίστες τα ταξίδια τους στην εποχή του COVID-19.

Το 93% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η συνεχιζόμενη επιδημία ¨του κορωνοϊού επηρέασε το :

  • που θα ταξιδέψουν,
  • ποια ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρείες θα επιλέξουν και
  • ποιες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις θα χρησιμοποιήσουν για τις διακοπές τους.

Πόσο θα ταξιδέψουν

  • To 76% των Αμερικανών αναμένουν να ταξιδέψουν περισσότερο τον επόμενο χρόνο.
  • Tο 80% αποκάλυψε ότι θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για το ταξίδι τους για να διασφαλίσουν την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής, των κοινωνικών αποστάσεων και των πρωτοκόλλων καθαριότητας.
  • Το 87% ανησυχούσαν περισσότερο για το πώς οι άλλοι ταξιδιώτες τους ακολουθούν τις οδηγίες για την υγεία.
  • Το 57% των ανθρώπων είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν με φίλους,
  • το 64% δήλωσε ότι ο COVID-19 έχει κάνει πιο πιθανό να ταξιδέψουν με τα παιδιά τους.