Τα αρχικά σχέδια του Ομίλου της Lufthansa για εκποίηση 100 αεροσκαφών και περικοπή 22.000 θέσεων εργασίας δεν θα είναι επαρκή για την αντιμετώπιση της πανδημίας και έτσι η ομάδα ετοιμάζεται τώρα να κάνει πιο σημαντικές περικοπές στον στόλο της και στη συνέχεια στο εργατικό δυναμικό της.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lufthansa Group, Carsten Spohr, δήλωσε ότι τα επίπεδα επιβατών του 2020 ήταν κάτω του 20% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. « Ελπίζουμε να φτάσουμε στο 25% μέχρι το τέλος του έτους », δήλωσε ο Spohr, «Η Lufthansa καίει επί του παρόντος 1 εκατομμύριο ευρώ κάθε 90 λεπτά, πράγμα που σημαίνει ότι η κρατική βοήθεια μας δίνει χρονικό διάστημα 18 μηνών. Ελπίζουμε να φτάσουμε στα επίπεδα εσόδων του 2019 έως το 2025, αλλά λόγω της δραστικής μείωσης των επαγγελματικών ταξιδιών, αυτός ο στόχος παραμένει εξαιρετικά αβέβαιος . ”
Την επόμενη εβδομάδα, η αεροπορική εταιρεία θα αποφασίσει για το μέλλον του στόλου της. Ο Spohr είπε ότι μόνο ένα τετρακίνητο τζετ έχει μέλλον, το Boeing 747-8. Τον Απρίλιο, η Lufthansa ανακοίνωσε ήδη ότι έξι Airbus A380 και επτά A340-600s, καθώς και πέντε Boeing 747-400s, θα παροπλιστούν οριστικά. Τον Μάιο, η Air France αποφάσισε ήδη να προσγειώσει μόνιμα το στόλο της Α380 , μια κίνηση που μπορεί να ακολουθήσει η Lufthansa με τη γείωση ολόκληρου του στόλου Α380.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου της επόμενης εβδομάδας, θα συζητηθεί επίσης το μέλλον του στόλου Boeing 747-400 και Airbus A340-600. Η απόφαση κατάργησης αυτών των αεροσκαφών λαμβάνεται με βάση τα περιβαλλοντικά και οικονομικά μειονεκτήματα αυτών των τύπων αεροσκαφών.
Καθώς η επιχείρηση φορτίου αναπτύσσεται, η Lufthansa Cargo θα διατηρήσει τρία MD-11 έως τα μέσα του 2021. Τα άλλα MD-11 θα καταργηθούν σύντομα.
Η Lufthansa βρίσκεται σε συνομιλία με την Airbus για να επιταχύνει την παράδοση του Airbus A350, για να αντικαταστήσει τα παλαιότερα μοντέλα. Αυτά τα αεριωθούμενα αεροσκάφη με δύο κινητήρες ενδέχεται να εκμισθωθούν αντί να αγοραστούν για να διατηρήσουν τη ρευστότητα του γκρουπ.