Η άνοδος των boutique ξενοδοχείων και η επιστροφή των οδικών ταξιδιών αποτελούν μερικές από τις αναδυόμενες τάσεις στον τουρισμό. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Mastercard, Travel Check-in.

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι τα σημάδια για ανάκαμψη της καταναλωτικής ζήτησης στα ταξίδια, παρά τις αλλαγές που επέφερε ο Covid-19.

Ειδικότερα , η Ιταλία, η Ρωσία και η Γαλλία πρωτοστατούν όσον αφορά την ανάκαμψη των δαπανών ταξιδιού και ψυχαγωγίας σε ολόκληρη τη G20.

Αυτό περιλαμβάνει ταξιδιωτικούς τομείς όπως αεροπορικές εταιρείες και καταλύματα, καθώς και δραστηριότητες όπως φαγητό.

  • Αυξάνονται οι τοπικές μετακινήσεις: Το δεύτερο τρίμηνο του 2020, το μερίδιο της ενοικίασης αυτοκινήτων στις συνολικές δαπάνες μεταφοράς σχεδόν διπλασιάστηκε από 9% το 2019 σε 17%. Αυτό συνέβη καθώς οι καταναλωτές έδωσαν προτεραιότητα στα τοπικά μέσα μεταφοράς.
  • Άνοδος των boutique ξενοδοχείων : Η ανάλυσή μας δείχνει ότι οι ταξιδιώτες επιλέγουν όλο και περισσότερο τα μικρά καταλύματα. Πρόσφατα, το παγκόσμιο ποσοστό ανάκαμψης των μικρών ανεξάρτητων ξενοδοχείων ξεπέρασε την ανάκαμψη των μεγάλων ξενοδοχείων κατά περισσότερο από 50%.
  • Τα καταναλωτικά ταξίδια οδηγούν στην ανάκαμψη: Η ανάλυση των καταναλωτικών καρτών σε σύγκριση με τις επαγγελματι δείχνει ότι οι δαπάνες για καταναλωτικά αεροπορικά ταξίδια και ενοικιάσεις αυτοκινήτων επιστρέφουν πριν από τα εμπορικά ταξίδια.