Νέες τάσεις στα ταξίδια έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα της κατάστασης που βιώνουμε λόγω Covid-19.
Αυτό αναφέρει η εταιρεία Stylus, προτρέποντας τις τουριστικές επιχειρήσεις να τις αφομοιώσουν αν θέλουν να προσελκύσουν πελάτες.
Στη νέα έκθεσή της, Meet The Mass-Niche Travellers, η Stylus αναφέρει ότι συγκεκριμένοι τομείς συμπεριφοράς των καταναλωτών δείχνουν μικρά σημάδια επιβράδυνσης.
Αυτό παρέχει την ευκαιρία στις ταξιδιωτικές μάρκες να βεβαιωθούν ότι κατανοούν τις απαιτήσεις τέτοιων ταξιδιωτών καθώς θέλουν να φτάσουν στο μετακινηθείτε ξανά.
Ένα παράδειγμα είναι η ιδιοκτησία κατοικίδιων ζώων. Η οποία έχει εκτοξευθεί κατά τη διάρκεια του lockdown. Καθώς οι άνθρωποι εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να έχουν περισσότερο χρόνο στο σπίτι.
Aυτοί οι καταναλωτές θα βρίσκονται σύντομα σε κίνηση, αναζητώντας περισσότερες επιλογές φιλικές προς τα κατοικίδια, αναφέρει η Stylus.
Οι ταξιδιώτες του αύριο θα πληρώσουν ακριβά για προϊόντα και υπηρεσίες που αντανακλούν και σέβονται τα ενδιαφέροντα και τις προτεραιότητές τους.
5 κορυφαίες τάσεις :
1. Βεγκανισμός
Θα μπορούσε το ξενοδοχείο ή το εστιατόριό σας να προσφέρει περισσότερα vegan γεύματα; Ως ταξιδιωτική εταιρεία, είστε διακριτικοί σε αυτές τις ανάγκες; Πρέπει να είστε, καθώς ο βεγκανισμός γίνεται κανόνας, σύμφωνα με την Stylus και όχι μια εξαίρεση τώρα.
Ο βεγκανισμός είναι πλέον μια εξειδικευμένη επιλογή τρόπου ζωής. Σύμφωνα με την The Vegan Society, το 20% των Βρετανών μείωσε την κατανάλωση κρέατος κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Μάλιστα, η παγκόσμια αγορά τροφίμων για χορτοφάγους προβλέπεται να ανέλθει σε 24,3 δις. δολάρια έως το 2026 (Acumen Research and Consulting, 2019).
2. Κάνναβη
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε επιλεγμένες πολιτείες των ΗΠΑ η κάνναβη θεωρήθηκε «απαραίτητη», που σημαίνει ότι η προσφορά δεν είχε διακοπεί.
Η εν λόγω ουσία πιθανώς αποτρέπει τη φλεγμονή των πνευμόνων, ένα σύμπτωμα του Covid-19.
Τώρα, με την παγκόσμια νομιμοποίηση της μαριχουάνας να είναι αξίας 73,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2027 (Grand View Research, 2020), η Stylus λέει ότι ο «τουρισμός-κάναβης» θα μπορούσε να προσελκύσει όλους τους χρήστες. Από «περιστασιακούς πειραματιστές έως πεπειραμένους».
Εν τω μεταξύ, η υπηρεσία παράδοσης κάνναβης της Καλιφόρνιας Eaze προσφέρει στους επισκέπτες του Fairmont Miramar Hotel & Bungalows της Σάντα Μόνικα ένα μενού με προϊόντα χαμηλής δόσης κάνναβης και προϊόντα CBD.
3. Νηφάλια ταξίδια
Πολλές εταιρείες ταξιδιών και εμπειριών έχουν ήδη αρχίσει να κάνουν μάρκετινγκ σε έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που γυρίζουν την πλάτη τους στο αλκοόλ.
Τώρα, με περισσότερο από το ένα τέταρτο των Βρετανών να πίνουν λιγότερο κατά το lockdwn (Global Drug Survey, 2020), αυτό θα μπορούσε να είναι μια άλλη αγορά-στόχος.
Η έκθεση Stylus επισημαίνει επίσης τον τρόπο με τον οποίο η αγορά μη αλκοολούχων ποτών αναμένεται να φτάσει τα 1,6 τρισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις έως το 2025.
Η έκθεση υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο η ισπανική ταξιδιωτική εταιρεία We Love Lucid προσφέρει πολιτισμό χωρίς αλκοόλ και ταξίδια περιπέτειας για σόλο ταξιδιώτες στη νότια Ισπανία.
4. Φιλόζωος τουρισμός
Μια άλλη αλλαγή που επιταχύνθηκε κατά τη διάρκεια του κλειδώματος ήταν η ιδιοκτησία κατοικίδιων ζώων.
Η πανδημία πυροδότησε μια έκρηξη υιοθεσίας κατοικίδιων ζώων καθώς περισσότερα άτομα εργάζονται από το σπίτι και να αναζητούν συντροφιά.
Έως το 2023 στις ΗΠΑ θα υπάρχουν 92 εκατομμύρια νοικοκυριά με τουλάχιστον ένα κατοικίδιο, από 85 εκατομμύρια το 2018 (CNN, 2020).
Ως εκ τούτου οι εταιρείες ταξιδιού, φιλοξενίας και αναψυχής πρέπει να μεταβούν γρήγορα από το να είναι« φιλικές προς τα κατοικίδια »σε επικεντρωμένες στα κατοικίδια» προκειμένου να προσελκύσουν ένα νέο κύμα αφοσιωμένων γονέων κατοικίδιων ζώων.
Η έκθεση επισημαίνει επίσης ότι σχεδόν οι μισοί (49%) των παγκόσμιων ιδιοκτητών κατοικίδιων θα πληρώνουν περισσότερα για να μείνουν σε καταλύματα φιλικά προς τα κατοικίδια.
5. H κυριαρχία της αναψυχής
Μια άλλη τεράστια τάση είναι η υιοθέτηση ή η ανάπτυξη νέων χόμπι και αναψυχής, οδηγώντας στην αύξηση των Επαγγελματιών Leisurists.
«Το Lockdown έχει ενθαρρύνει τους καταναλωτές να αγκαλιάσουν νέα χόμπι και να οξύνουν τις δεξιότητές τους», εξηγεί ο Mandy Saven του Stylus.
«Μετά την πανδημία, αυτοί οι καταξιωμένοι leisurists δεν θα θέλουν να παραμελήσουν τα επιτυχημένα επιτεύγματά τους, ακόμη και όταν βρίσκονται σε διακοπές. Οι έξυπνες μάρκες θα βρουν τρόπους για να εμποτίσουν τις αποδράσεις με ανταμοιβές ευκαιριών αναβάθμισης.
Και για όσους έχουν έντονο ενδιαφέρον για τη θαλάσσια βιολογία και το περιβάλλον, το Kensington Tours του Ηνωμένου Βασιλείου προσφέρει στους ταξιδιώτες την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε εξειδικευμένα πληρώματα. Aπό το μη κερδοσκοπικό Nekton με έδρα την Οξφόρδη σε ερευνητικές προσπάθειες βαθέων υδάτων σε ένα γιοτ 100ft στις Σεϋχέλλες.