Μετά την έντονη κριτική που ασκήθηκε στις αεροπορικές εταιρίες για τους αργούς ρυθμούς των διαδικασιών επιστροφής χρημάτων στους ταξιδιώτες για ακυρωμένες πτήσεις λόγω κορωνοϊού, ο όμιλος Lufthansa παρουσίασε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία φαίνεται οτι οι διαδικασίες αυτές επιταχύνθηκαν, καθώς έχει επιστρέψει 2,5 δισ. ευρώ σε 5,6 εκατ. πελάτες του.

Την προηγούμενη εβδομάδα μόνο, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, έγινε επεξεργασία 140.000 αιτήσεων επιστροφής χρημάτων ενώ παραμένουν ανοικτές 1,2 εκατ. υποθέσεις.

Οι πελάτες της Lufthansa μπορούν να κάνουν δωρεάν αλλαγή κράτησης σε όλες τις θυγατρικές της (Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines και Brussels Airlines).

Ο όμιλος ανακοίνωσε επίσης οτι όλες οι επιστροφές χρημάτων από αιτήσεις που αφορούν το πρώτο μισό της χρονιάς, θα ολοκληρωθούν στα τέλη Αυγούστου. Ωστόσο, σύμφωνα με το πλαίσιο της ΕΕ περί δικαιωμάτων των επιβατών στις αερομεταφορές, οι επιστροφές θα έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί μέσα σε 7 ημέρες.

Μετά την είσοδο της Γερμανικής κυβέρνησης στον όμιλο τον Αύγουστο, η υπουργός Δικαιοσύνης, Christine Lambrecht, άσκησε κριτική για τους αργούς ρυθμούς στις διαδικασίες επιτροφής χρημάτων από τους αερομεταφορείς. Όπως είπε, οι αερομεταφορείς θα πρέπει επίσης να ενημερώνουν τους πελάτες τους για την περίοδο κατά την οποία θα λάβουν επιστροφή χρημάτων.