Ο όγκος ταξιδιωτικών κρατήσεων στη γερμανική αγορά παραμένει χαμηλός και οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής δεν έχουν ακόμη αποδώσει όπως αναμενόταν.

Σύμφωνα με ανάλυση της Travel Data Intelligence, τον Ιούλιο του 2020, οι κρατήσεις παρέμειναν κάτω από το ένα τρίτο της περασμένης χρονιάς ενώ οι απώλειες του καλοκαιριού μέχρι τα τέλη του Ιουλίου ήταν σωρευτικά 70%.

Η μείωση κρατήσεων και οι ακυρώσεις τον Ιούλιο συνέβαλλαν στη μείωση 94% των πωλήσεων της τρέχουσας θερινής σεζόν και σε μείωση 85% τον ερχόμενο χειμώνα

Η εικόνα πωλήσεων είναι αποτέλεσμα των ταξιδιωτικών περιορισμών σε δημοφιλείς χώρες (Τουρκία, Αίγυπτος) αλλά και περιορισμών στην κρουαζιέρα.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία, ακόμα και οι προορισμοί όπως η Ελλάδα που είχαν συγκριτικά καλό επίπεδο κρατήσεων για το καλοκαίρι, πέτυχαν μόνο το 46% των πωλήσεων της περασμένης χρονιάς τον Ιούλιο.

Συμπερασματικά, παραμένει υψηλή η διάθεση των Γερμανών να αποφύγουν τα ταξίδια, και πολλοί περιμένουν τις εξελίξεις στη διασπορά του κορωνοϊού.

Όσοι Γερμανοί αποφάσισαν να ταξιδέψουν τον Ιούλιο και έκαναν κράτηση σε ταξιδιωτικό γραφείο ή στο διαδίκτυο, το έκαναν την τελευταία στιγμή, καθώς το 485 των κρατήσεων πργματοποιήθηκαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, ενώ το ένα πέμπτο αποφάσισε να ταξιδέψει το φθινόπωρο.

Οι ενδείξεις για το χειμώνα είναι εξίσουν απογοητευτικές, με τις κρατήσεις στα τέλη του Ιουλίου να είναι μειωμένες κατά 52% σε ετήσια βάση. Αυτό αποδίδεται μεταξύ άλλων στο γεγονός οτι ο τρέχων όγκος κρατήσεων δε μπορεί να απορροφήσει τους ρυθμούς ακυρώσεων και τις «αποκλεισμένες» χώρες στις οποίες δεν είναι δυνατές οι κρατήσεις λόγω ταξιδιωτικών περιορισμών.

Το μερίδιο των νέων κρατήσεων για την προσεχή χειμερινή σεζόν βρέθηκε τον Ιούλιο στο 13%.

Όλες οι ελπίδες στρέφονται στο καλοκαίρι του 2021, καθώς το μερίδιο των κρατήσεων αυτών στα έσοδα από κρατήσεις τον Ιούλιο έφτασε το 21%, με αύξηση εσόδων 76% έναντι της περασμένης χρονιάς.

Σωρευτικά μέχρι το τέλος Ιουλίου, οι πωλήσεις για το καλοκαίρι του2021 έχουν υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με την περυσινή χρονιά ενώ σε αυτό συμβάλλει και η πρώιμη διάθεση των προγραμμάτων διακοπών πολλών ταξιδιωτικών εταιριών για το 2021 καθώς και τα κίνητρα για αλλαγή κράτησης.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δεδομένα κρατήσεων από 2.000 ταξιδιωτικά γραφεία της Γερμανίας αλλά και από διαδικτυακές πωλήσεις κλασικών ταξιδιωτικών πόρταλ και τουρ οπερέιτορ.