Οι Αμερικανοί “γύρισαν την πλάτη” σε ιστότοπους που σχετίζονται με ταξίδια εν’ μέσω της αύξησης των περιπτώσεων Covid-19 στην χώρα τους, καθώς κράτη άρχισαν να ανοίγουν ξανά τον Ιούνιο.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Comscore -εταιρείας δεδομένων και πληροφοριών- σχετικά με τα επίπεδα αφοσίωσης των καταναλωτών σε ιστότοπους.
Φαίνεται ότι η προθυμία των Αμερικανών να ξεφύγουν από τα κλειδώματα, δεν έχει ξεπεράσει τη γενική ανησυχία τους για το ταξίδι, ενώ η τρέχουσα πανδημία επιμένει.
Σύμφωνα με το Comscore Media Metrix ο μέσος όρος λεπτών ανά επισκέπτη στην κατηγορία «Online ταξιδιωτικό πρακτορείο» μειώθηκε από 16,3 λεπτά την εβδομάδα της 1ης Ιουνίου σε 12,7 λεπτά κατά την εβδομάδα της 29ης Ιουνίου.
Για την ίδια περίοδο και ανά λεπτό, ο επισκέπτης που πέρασε στην κατηγορία «Αεροπορική εταιρεία» μειώθηκε επίσης από 12,9 λεπτά σε 10,7 λεπτά.
Η πτώση της συνολικής επίσκεψης σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους ακολούθησε την αρχική πτώση της αφοσίωσης των καταναλωτών που παρατηρήθηκε στα μέσα Ιουνίου.
Όσον αφορά στον μέσο όρο των εβδομαδιαίων επισκέψεων σε ιστότοπους για την εβδομάδα της 22ης Ιουνίου και σε σύγκριση με την εβδομάδα της 29ης Ιουνίου (με βάση την εβδομάδα της 3ης Φεβρουαρίου 2020), οι δείκτες για τις κατηγορίες «Αεροπορικές εταιρείες» και «Ενοικίαση σπιτιού και διακοπών» έπεσαν 10 και 13 πόντους, αντίστοιχα.
Μόνο ταξιδιωτικό τμήμα «Εμπορικές επωνυμίες ενοικίασης διακοπών» που έχει ήδη ανακτήσει τα επίπεδα κράτησης πριν από την πανδημία.
Όλα τα άλλα τμήματα της βιομηχανίας αντιμετωπίζουν κρατήσεις σε επίπεδα 40-60% χαμηλότερα από τα επίπεδα του Φεβρουαρίου 2020.