Η χθεσινή «γιορτή» που έστησε η ελληνική κυβέρνηση για την απευθείας ανάθεση στην Marketing Greece από την οποία απουσίαζε ο ΕΟΤ(ακόμα και η πρόεδρος!) αποτελεί την επιβεβαίωση ότι η κυβέρνηση της ΝΔ, πιστή στις προηγούμενες πολιτικές της απαξιώνει πλήρως και καταργεί στην πράξη τον ΕΟΤ εκχωρώντας την βασική του αρμοδιότητα, το δημόσιο έργο της εθνικής τουριστικής προβολής που εδώ και 70 χρόνια υπηρετεί με συνέπεια και επαγγελματισμό, σε ιδιωτικά συμφέροντα, θέτοντας σε κίνδυνο την προώθηση και την προβολή της χώρας.
Δεν αντιλαμβάνεται τη σημασία της χάραξης εθνικής στρατηγικής για την προβολή της χώρας.
Δεν αντιλαμβάνεται ποσό «ευαίσθητος» είναι ο κλάδος του τουρισμού. Βλέπει απλά ακόμη μια πηγή για να θησαυρίσουν οι εκλεκτοί της.
Όμως ο Ελληνικός τουρισμός δεν είναι μια οικογενειακή και φιλική υπόθεση !
Ο τουρισμός είναι εθνικό κεφάλαιο και εθνική μας δύναμη.
Περιμέναμε μια καμπάνια που να βασίζεται σε μια νέα εθνική στρατηγική διαμορφωμένη με βάση τις νέες συνθήκες στην μετα-Covid19 εποχή, όμως η απουσία της εμπειρίας του ΕΟΤ στον σχεδιασμό της καμπάνιας είναι εμφανής.
Παρακολουθήσαμε άναυδοι ένα βίντεο με διφορούμενο μήνυμα από όπου απουσιάζει ο πολιτισμός μας και όχι μια ολοκληρωμένη καμπάνια, δημιούργημα μιας ιδιωτικής εταιρείας που παίρνει στις πλάτες της- αν όχι στον λαιμό της- το «βαρύ» χαρτί της χώρας μας για ανάκαμψη. Τον τουρισμό.
Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έδωσε λύση για τον τουριστικό κλάδο που καταρρέει, δεν κατάφερε να εκπέμψει μήνυμα αισιοδοξίας παρά τις προσπάθειες και το κλίμα που καλλιέργησαν τις προηγούμενες ημέρες.
Την ίδια ώρα που ο Αλέξης Τσίπρας παρουσίαζε στους φορείς του τουρισμού και της αυτοδιοίκησης των Δωδεκανήσων ολοκληρωμένη πρόταση επανεκκίνησης του τουρισμού και στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων («Μενουμε_ορθιοι_2»), ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποτιμά τον ελληνικό τουρισμό και το τίμημα θα το πληρώσει ολόκληρη η εθνική οικονομία και ολόκληρη η κοινωνία.