Oι μισοί επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών δαπανούν περισσότερο χρόνο από ότι θα ήθελαν στα ψηφιακά κανάλια. Όσον αφορά στα ξενοδοχεία, το 45% των επισκεπτών εξέφρασαν την ίδια άποψη. Τα εν λόγω ευρήματα είναι μέρος μιας λευκής βίβλου, της Enterprise Ireland, με τίτλο “Μεγιστοποίηση των εσόδων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού”.

  • Το 70% δηλώνει ότι θα ήθελε να λάβει εξατομικευμένες προσφορές από ταξιδιωτικές εταιρείες.
  • Τα τρία τέταρτα ισχυρίζονται ότι είναι άνετα να μοιράζονται προσωπικά δεδομένα εάν εξοικονομούν χρήματα ή βελτιώνουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

Πορεία “πλήρους λιανικής πώλησης”

  • Οι προμηθευτές ταξιδιών να ακολουθήσουν μια πορεία “πλήρους λιανικής πώλησης” μέσω της δυναμικής δημιουργίας εξατομικευμένων προσφορών.
  • Ένα βασικό κομμάτι της πλήρους λιανικής πώλησης είναι επίσης να εκμεταλλευτεί αυτό που η έκθεση περιγράφει ως “δεύτερο πορτοφόλι”.
  • Οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να καθορίσουν έναν προϋπολογισμό για πτήσεις και διαμονή. Τα υπόλοιπα έξοδα όπως η ψυχαγωγία φαίνεται να είναι μια δευτερεύουσα ομάδα κεφαλαίων.
  • Οι προμηθευτές ταξιδιών πρέπει να εργαστούν για αυτόν τον προϋπολογισμό μέσω πλούσιου περιεχομένου. Συμπεριλαμβανομένων εικόνων, βίντεο και λεπτομερών περιγραφών προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες ξενοδοχείων πρέπει να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες μαζικής αγοράς.