Την ερχόμενη Τετάρτη 4 Μαρτίου συνεδριάζει το δημοτικό συμβούλιο Σητείας για να αποφασίσει τις θέσεις του σχετικά με παραχώρηση του αεροδρομίου του “Βιτσέντζος Κορνάρος” στην Fraport.
Ήδη ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από την τελευταία του επίσκεψη στην Κρήτη για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, έδωσε το στίγμα. Ξεκαθάρισε στην ομιλία του το πλάνο για τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και το “Βιτσέντζος Κορνάρος”.

Το δημοτικό αεροδρόμιο Σητείας είναι είναι το σημαντικότερο έργο του νομού Λασιθίου, και μάλιστα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη ολόκληρης την Ανατολικής Κρήτης. Λειτουργεί από τις 9 Ιουνίου 1984 και έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει αεροπλάνα μικρού και μεσαίου μεγέθους, πτήσεις charter και ιδιωτικά αεροσκάφη.
Όσον αφορά στην Κρήτη πρόκειται για την τρίτη σημαντική εξέλιξη παραχώρησης στο μέτωπο των αεροδρομίων μετά την παραχώρηση του αεροδρομίου “Ι. Δασκαλογιάννης” των Χανίων στη Fraport και τη δρομολόγηση του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, που για 35 χρόνια θα είναι παραχωρημένο στην ελληνο-ινδική κοινοπραξία, με μεγάλη συμμετοχή του ελληνικού Δημοσίου.

Τα 23 προς αξιοποίηση αεροδρόμια

Ο σχεδιασμός του νέου γύρου αποκρατικοποίησης των περιφερειακών αερολιμένων αφορά συγκεκριμένα στα εξής 23 περιφερειακά αεροδρόμια:

  1. Αλεξανδρούπολης
  2. Ιωαννίνων
  3. Κοζάνης
  4. Καστοριάς
  5. Νέας Αγχιάλου
  6. Καλαμάτας
  7. Άραξου
  8. Λήμνου
  9. Χίου
  10. Ικαρίας
  11. Σκύρου
  12. Μήλου
  13. Νάξου
  14. Πάρου
  15. Σύρου
  16. Καλύμνου
  17. Αστυπάλαιας
  18. Σητείας
  19. Λέρου
  20. Κάσου
  21. Καρπάθου
  22. Κυθήρων
  23. Καστελόριζου

Το μοντέλο αξιοποίησης των 23 περιφερειακών αεροδρομίων αποτελεί προτεραιότητα για την κυβέρνηση καθώς οι δυσλειτουργίες των αερολιμένων προκαλούν πλήγμα στην ανάπτυξη του τουρισμού.