Μεγαλύτερο έλεγχο της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας θα πάρουν στα χέρια τους οι ταξιδιώτες το 2020. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έκθεση της εταιρείας Travelport. Πρόκειται για την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας που εξυπηρετεί την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία.
Η Travelport αποκάλυψε τις μεγάλες τεχνολογικές δυνάμεις που θα κυριαρχήσουν στην ταξιδιωτική βιομηχανία την επόμενη δεκαετία.
Ο έλεγχος του ταξιδιού περνάει στον ταξιδιώτη
Επιλογές αυτοεξυπηρέτησης προτιμούν οι περισσότεροι ταξιδιώτες. Μάλιστα το 61% των ταξιδιωτών που ερωτήθηκαν στη Νότια Αφρική προτιμούν την ψηφιακοί επικοινωνία. Αυτό περιλαμβάνει ειδοποιήσεις push σε μια εφαρμογή, chatbots ή εφαρμογές άμεσων μηνυμάτων, αντί της τηλεφωνικής συνομιλίας.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται για νέους ταξιδιώτες κάτω των 25 ετών, που θεωρούνται ως μελλοντικοί ταξιδιώτες.
Η κυριαρχία των κινητών συσκευών
Οι Super giant τεχνολογικές εφαρμογές όπως το WeChat παρέχουν στους χρήστες τους ένα one stop shop για να επικοινωνούν, να ψωνίζουν online, να πραγματοποιούν κρατήσεις, να παίρνουν φαγητό και να πληρώνουν για οτιδήποτε μέσα σε μια ενιαία εφαρμογή smartphone.
Συνεχώς καλύτερες προσφορές
Ευρύτερη και πιο πολύπλοκη προσέγγιση του ταξιδιού καθώς και πιο εμπλουτισμένες και συγκρίσιμες προσφορές θα περιλαμβάνουν τα ταξίδια το 2020.
“Ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες ασχολούνται με την ταξιδιωτική τους εμπειρία αλλάζει, αναφέρει ο Adrian Roodt, Διευθυντής της Travelport για τη Νότια Αφρική.
Εμείς στην τουριστική βιομηχανία πρέπει να κατανοήσουμε και να συμβαδίσουμε με τις νέες τεχνολογίες και να συνεχίσουμε να κάνουμε τη εμπειρία της αγοράς και διαχείρισης των ταξιδιών συνεχώς καλύτερη για όλους”.