Nα αφαιρέσει ένα από τα άγχη των ταξιδιών για τους ξένους πελάτες θέλει η American Airlines, καθιστώντας την πρώτη αεροπορική εταιρεία που εισάγει την τεχνολογία της διερμηνείας του Google Assistant στα αεροδρόμια του.
H εταιρεία άρχισε να δοκιμάζει τη νέα τεχνολογία την περασμένη εβδομάδα στα σαλόνια Admirals Club στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Λος Άντζελες (LAX).
Με τη δυνατότητα μετάφρασης σε πραγματικό χρόνο, ο τρόπος διερμηνείας του “Βοηθού” θα βοηθήσει τους αντιπροσώπους της Εξουσιοδοτημένης Εξυπηρέτησης Πελατών να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες.
Σε λειτουργία στο Google Nest Hub, η λειτουργία διερμηνέα θα χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει τους πελάτες μόνο όταν δεν είναι διαθέσιμο ένα πολύγλωσσο μέλος της ομάδας.
Η συσκευή μπορεί να μεταφράσει 29 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των αραβικών, γαλλικών, γερμανικών, ιαπωνικών, ρωσικών, ισπανικών και βιετναμέζικων.
Ο Google Assistant είναι ο η τελευταία σε μια μακρά σειρά βελτιώσεων της νέας τεχνολογίας που εισήγαγε η εταιρεία ώστε να κάνει τα ταξίδια ευκολότερα για τους πελάτες.
Άλλες πρόσφατες παρουσιάσεις περιλαμβάνουν τη σάρωση κινητού διαβατηρίου, τις ειδοποιήσεις επιβίβασης, τις online εικονικές περιηγήσεις 3D αεροσκαφών, ένα επανασχεδιασμένο μενού για περίπτερα αυτοεξυπηρέτησης που απλοποιεί τη διαδικασία check-in. Και με τα τρία Admirals Club σαλόνια και την προσθήκη του Flagship Lounge και της Flagship First Dining, ο Αμερικανική εταιρεία προσφέρει τις πιο σύγχρονες ανέσεις οποιουδήποτε μεταφορέα στο LAX.