Τις καλύτερες και χειρότερες πλατφόρμες σύγκρισης τιμών στα ταξίδια αποκαλύπτει έρευνα καταναλωτών της Which.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πάνω από 2.200 ταξιδιώτες που είχαν εμπειρία χρήσης από τέτοιες πλατφόρμες την τελευταία διετία και τις αξιολόγησαν με διαφορετικά κριτήρια όπως τη φιλικότητα χρήστη, τις τιμές και την κάλυψη της αγοράς, έδειξε ότι η χειρότερη πλατφόρμα είναι η GoCompare.
Η GoCompare χρησιμοποιεί τρίτους στις αναζητήσεις πτήσεων και ξενοδοχείων και συγκέντρωσε σκορ 45%. Οι χρήστες ανέφεραν χαμηλό επίπεδο κάλυψης της αγοράς.
Αντίθετα, καλύτερη πλατφόρμα αναδείχθηκε η Skyscanner, στις αναζητήσεις πτήσεων, με σκορ 69%. Είναι επίσης η μοναδική ιστοσελίδα που είχε τετράστερη βαθμολογία στο κριτήριο value for money.
Η Tripadvisor αναδείχθηκε δεύτερη καλύτερη σε γενική βαθμολοία και πρώτη στη σύγκριση ξενοδοχείων. Έλαβε δε τρία αστέρια σε όλες τις κατηγορίες κριτηρίων και οι καταναλωτές ανέφεραν καλό επίπεδο σύγκρισης τιμών ξενοδοχείων και ταυτόχρονα δυνατότητα πρόσβασης σε κριτικές.
Ωστόσο, νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Which Travel προειδοποιούσε τους ταξιδιώτες να μην βασίζονται 100% στις κριτικές αυτές έπειτα από διασταύρωση ότι δημοσιεύονται ύποπτες κριτικές οι οποίες ανέβαζαν το προφίλ των ξενοδοχείων, σε καταχωρήσεις μονάδων με ιδιαίτερα υψηλό σκορ βαθμολογίας.
Σε ξεχωριστή έρευνα, η Which Travel συνέκρινε τις 7 πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών στις πτήσεις, για να αποκαλύψει ποιές συστηματικά εντοπίζουν τις καλύτερες τιμές.
Η Skyscanner παρουσιάζει τις χαμηλότερες τιμές 6 στις 10 φορές, η Google Flights όμως εντοπίζει τους χαμηλότερους ναύλους μόλις μια φορά. Επιπλέον, εντοπίζει τους πιο ακριβούς ναύλους στις τρεις αναζητήσεις.
Όσον αφορά τη σύγκριση τιμών σε ξενοδοχεία, η Kayak εντοπίζει τη χαμηλότερη προσφορά σε 6 στις 10 αναζητήσεις, παρότι η εξοικονόμηση είναι σχετικά μικρή στις περισσότερες περιπτώσεις.
Η TravelSupermaket αναδείχθηκε δεύτερη καλύτερη πλατφόρμα, αφού εντοπίζει τη χαμηλότερη τιμή σε 4 στις 10 αναζητήσεις, παρότι είχε πολύ υψηλές τιμές σε 4 περιπτώσεις.